O marketingu

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.

Czytaj więcej
Piłkarska promocja Huawei

Piłkarska promocja Huawei

Do wygrania spotkanie z Robertem Lewandowskim i wyjazd na mecz.

Czytaj więcej
Super-Pharm: prawo nas nie zatrzyma

Super-Pharm: prawo nas nie zatrzyma

Obecnie w fazie testów jest apteka internetowa, którą firma zamierza niebawem uruchomić.

Czytaj więcej
Paweł Kotowski szefem marketingu Mastercarda w Polsce

Paweł Kotowski szefem marketingu Mastercarda w Polsce

Marta Życińska awansuje na dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Czytaj więcej
Alicja Górka-Pruszczak przejmuje zarządzanie Havas PR

Alicja Górka-Pruszczak przejmuje zarządzanie Havas PR

Z Havasem związana od ponad 5 lat.

Czytaj więcej
Sony Interactive Entertainment przedłuża umowę na sponsoring Ligi Mistrzów

Sony Interactive Entertainment przedłuża umowę na sponsoring Ligi Mistrzów

Współpraca producenta Playstation z UEFA trwa już 20 lat.

Czytaj więcej
Automatyzacja umożliwia dokładniejsze dopasowanie treści

Automatyzacja umożliwia dokładniejsze dopasowanie treści

Dlaczego tak jest, wyjaśnia Aleksander Skałka - Marketing Automation Strategy Director w firmie Behauer.

Czytaj więcej
Zalando startuje w Irlandii i Czechach

Zalando startuje w Irlandii i Czechach

Czechy to pierwszy po Polsce rynek w Europie Wschodniej, na którym pojawi się platforma modowa i lifestylowa.

Czytaj więcej
Marketing, jaki znamy, umrze

Marketing, jaki znamy, umrze

Pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.

Czytaj więcej
Media Markt nie wierzy w awans Polaków do półfinału mundialu [wideo]

Media Markt nie wierzy w awans Polaków do półfinału mundialu [wideo]

Jeśli jednak tak się stanie, sieć odda pieniądze wszystkim, którzy do 8 czerwca zrobią zakupy za co najmniej 500 zł.

Czytaj więcej