O marketingu

Alicja Górka-Pruszczak przejmuje zarządzanie Havas PR

Alicja Górka-Pruszczak przejmuje zarządzanie Havas PR

Z Havasem związana od ponad 5 lat.

Czytaj więcej
Sony Interactive Entertainment przedłuża umowę na sponsoring Ligi Mistrzów

Sony Interactive Entertainment przedłuża umowę na sponsoring Ligi Mistrzów

Współpraca producenta Playstation z UEFA trwa już 20 lat.

Czytaj więcej
Automatyzacja umożliwia dokładniejsze dopasowanie treści

Automatyzacja umożliwia dokładniejsze dopasowanie treści

Dlaczego tak jest, wyjaśnia Aleksander Skałka - Marketing Automation Strategy Director w firmie Behauer.

Czytaj więcej
Zalando startuje w Irlandii i Czechach

Zalando startuje w Irlandii i Czechach

Czechy to pierwszy po Polsce rynek w Europie Wschodniej, na którym pojawi się platforma modowa i lifestylowa.

Czytaj więcej
Marketing, jaki znamy, umrze

Marketing, jaki znamy, umrze

Pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.

Czytaj więcej
Media Markt nie wierzy w awans Polaków do półfinału mundialu [wideo]

Media Markt nie wierzy w awans Polaków do półfinału mundialu [wideo]

Jeśli jednak tak się stanie, sieć odda pieniądze wszystkim, którzy do 8 czerwca zrobią zakupy za co najmniej 500 zł.

Czytaj więcej
Brand New Galaxy przejmuje Stratosferę

Brand New Galaxy przejmuje Stratosferę

Będzie nią kierować Monika Kowalewska jako dyrektor zarządzająca, wcześniej związana z Superbrands w Polsce.

Czytaj więcej
Nowy operator komórkowy w Polsce - Rebtel

Nowy operator komórkowy w Polsce - Rebtel

Na razie oferta dość ograniczona.

Czytaj więcej
Tęcza powróci na plac Zbawiciela w Warszawie za sprawą Unilevera

Tęcza powróci na plac Zbawiciela w Warszawie za sprawą Unilevera

Sponsorem wydarzenia jest marka Ben & Jerry's.

Czytaj więcej
Jeronimo Martins inwestorem strategicznym sieci Piotr i Paweł?

Jeronimo Martins inwestorem strategicznym sieci Piotr i Paweł?

Jak informuje "Głos Wielkopolski", właściciel sklepów Biedronka, złożył najwyższą ofertę na sieć Piotr i Paweł.

Czytaj więcej