Ed Sheeran współpracuje z marką Heinz
W ramach współpracy firma wyprodukowała limitowaną serię Edchupu.
Ponad 1,72 mln widzów pierwszej edycji Ekstraklasa Games
Mecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.
Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem
Czołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.
Wyjeżdżamy na krócej, za to częściej [wideo]
U progu najgorętszego okresu w roku dla branży turystycznej rozmawiamy z Katarzyną Walczak, dyrektor marketingu i PR portalu wakacje.pl.
La Roche-Posay wprowadza My Skin Truck UV
Przyrząd ma mierzyć ma poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków.
FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem
Marka funkcjonalnych przekąsek została jednym z głównym partnerów fundacji Mierz Wysoko.
Komfort zmienia model biznesowy
W Warszawie otwarto modelowy sklep pod nowym logo i ze znacznie rozbudowanym asortymentem.
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"
Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Aviva wprowadza ubezpieczenia autocasco "na godziny"
Nowa marka Teraz będzie intensywnie reklamowana.
Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra
Informacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.