O marketingu

Ed Sheeran współpracuje z marką Heinz

W ramach współpracy firma wyprodukowała limitowaną serię Edchupu.

Ponad 1,72 mln widzów pierwszej edycji Ekstraklasa Games

Mecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.

Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem

Czołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.

Wyjeżdżamy na krócej, za to częściej [wideo]

U progu najgorętszego okresu w roku dla branży turystycznej rozmawiamy z Katarzyną Walczak, dyrektor marketingu i PR portalu wakacje.pl.

La Roche-Posay wprowadza My Skin Truck UV

Przyrząd ma mierzyć ma poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków.

FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem

Marka funkcjonalnych przekąsek została jednym z głównym partnerów fundacji Mierz Wysoko.

Komfort zmienia model biznesowy

W Warszawie otwarto modelowy sklep pod nowym logo i ze znacznie rozbudowanym asortymentem.

Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Aviva wprowadza ubezpieczenia autocasco "na godziny"

Nowa marka Teraz będzie intensywnie reklamowana.

Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra

Informacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.