O marketingu

Amazon Prime Day w tym roku potrwa 48 godzin

Amazon Prime Day w tym roku potrwa 48 godzin

Akcja sprzedażowa, podczas której w br. klienci mogą - według firmy - liczyć aż na milion ofert specjalnych, organizowana jest po raz piąty.

Czytaj więcej
Costa Coffee zaoferuje kawę w puszkach

Costa Coffee zaoferuje kawę w puszkach

Trzy warianty smakowe będą dostępne w kawiarniach Costa Coffee i 650 punktach sieci Lagerdere.

Czytaj więcej
Kinga Pienińska zdobywcą Superior Taste Award

Kinga Pienińska zdobywcą Superior Taste Award

Prestiżowa nagroda przyznawana jest przez międzynarodowe jury złożone z szefów kuchni i sommelierów.

Czytaj więcej
Polacy chcą, by marki komunikowały się z nimi poprzez muzykę

Polacy chcą, by marki komunikowały się z nimi poprzez muzykę

To jeden z głównych wniosków z badania przeprowadzonego przez Havas Media Group oraz Universal Music Polska.

Czytaj więcej
Shell zachęca, by "rozpocząć przygodę z Ducati"

Shell zachęca, by "rozpocząć przygodę z Ducati"

Na stacjach tej sieci paliw można teraz uzbierać sześć modeli motocykli Ducati (w skali 1:18).

Czytaj więcej
Mentos Pure Fresh będzie się promować na polskich plażach

Mentos Pure Fresh będzie się promować na polskich plażach

Do rozdania: 200 tys. rolek gum do żucia w nowych smakach.

Czytaj więcej
SAR przedstawia wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2019

SAR przedstawia wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2019

68 proc. badanych firm zakończyło rok 2018 z sukcesem - zwiększając przychody lub co najmniej utrzymując je na dotychczasowym poziomie.

Czytaj więcej
Bilety lotnicze w promocji smartfonów Honor

Bilety lotnicze w promocji smartfonów Honor

Vouchery na przelot do jednego z 16 europejskich miast otrzymają nabywcy telefonów Honor 20 i Honor 20 Lite.

Czytaj więcej
Ericsson: 5G to przyszłość rozrywki

Ericsson: 5G to przyszłość rozrywki

Nowa generacja sieci komórkowych spopularyzuje m.in. filmy 4K, 8K czy 360° - w streamingu.

Czytaj więcej
Gaming to coś więcej niż samo granie w gry

Gaming to coś więcej niż samo granie w gry

Jeden ze stereotypów, które obala badanie "Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier?" przygotowane przez Mexad Games we współpracy z Mobile Institute, brzmi: gry są rozrywką, która izoluje od innych ludzi.

Czytaj więcej