O marketingu

Wojna browarów z gorzelniami

Wojna browarów z gorzelniami

W tle podatki, a naprawdę - konsumpcja.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis: stereotypy o generacji Z są nieprawdziwe

Dentsu Aegis: stereotypy o generacji Z są nieprawdziwe

Ponad połowa młodych chciałaby odłączyć się od świata cyfrowego.

Czytaj więcej
Ubrania Aloha from Deer do wygrania w konkursie Somersby

Ubrania Aloha from Deer do wygrania w konkursie Somersby

Producent piwa podjął współpracę z marką modową.

Czytaj więcej
Zakupy we Frisco.pl teraz z pomocą Asystenta Google

Zakupy we Frisco.pl teraz z pomocą Asystenta Google

- Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku zakupów online - przekonuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Czytaj więcej
Starbucks i Amazon wspólnie robią serial dokumentalny o futbolu [wideo]

Starbucks i Amazon wspólnie robią serial dokumentalny o futbolu [wideo]

"This Is Football", dostępny wyłącznie na Amazon Prime Video, będzie mieć premierę 2 sierpnia.

Czytaj więcej
Mytaxi zmienia nazwę na Free Now i staje się multiplatformą

Mytaxi zmienia nazwę na Free Now i staje się multiplatformą

Wraz z rebrandingiem startuje kampania pod hasłem "Miasto jest Twoje".

Czytaj więcej
Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca

Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca

Agencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.

Czytaj więcej
Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa

Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa

PKO BP zmienia Lotto jako sponsor tytularny Ekstraklasy, przynajmniej na 2 lata.

Czytaj więcej
Marketerzy chcą lepszych badań

Marketerzy chcą lepszych badań

To, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.

Czytaj więcej
Nadążać za klientem

Nadążać za klientem

Rynek kosmetyczny w Polsce jest dość specyficzny. Niewiele jest krajów, w których pozycja rodzimych marek jest tak silna - twierdzi Katarzyna Butrymowicz, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Czytaj więcej