O marketingu

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.

Czytaj więcej
Gdzie na kawę? Na stację benzynową!

Gdzie na kawę? Na stację benzynową!

Stacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Najczęściej wymieniane marki, które wskazywane są spontanicznie jako miejsca z kawą to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Czytaj więcej
Programy B2B: nie tylko nagrody, ale także wiedza i rozrywka

Programy B2B: nie tylko nagrody, ale także wiedza i rozrywka

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo - aż 9 na 10 uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział.

Czytaj więcej
Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Czytaj więcej
Upright Music także z nominacjami w Sound+Music Awards [wideo]

Upright Music także z nominacjami w Sound+Music Awards [wideo]

Agencja otrzymała dwie nominacje w kategorii "najlepsze wykorzystanie muzyki produkcyjnej w reklamie online, viral i ambient".

Czytaj więcej
Pepsi Freeze i 7Up Freeze: nowe mrożone napoje gazowane

Pepsi Freeze i 7Up Freeze: nowe mrożone napoje gazowane

Testowane są w wybranych restauracjach.

Czytaj więcej
Aplikacja Too Good To Go dostępna w Polsce

Aplikacja Too Good To Go dostępna w Polsce

Jej użytkownicy ratują przed wyrzuceniem produkty i potrawy z ulubionych restauracji, sklepów czy piekarni.

Czytaj więcej
Lavazza ma nowego ambasadora w Polsce

Lavazza ma nowego ambasadora w Polsce

Został nim włoski szef kuchni Andrea Camastra.

Czytaj więcej
O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure

O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure

Prezentujemy najciekawsze wątki z wystąpień praktyków i ekspertów, którzy spotkali się 10 lipca na stadionie Legii w Warszawie na 4. edycji konferencji Digital Adventure powered by Resolution.

Czytaj więcej
Nestlé i Coca-Cola królują

Nestlé i Coca-Cola królują

Według najnowszego raportu Brand Finance, oba brandy po raz kolejny znalazły się na szczycie listy najpopularniejszych marek żywności i napojów bezalkoholowych na świecie w 2019 r.

Czytaj więcej