O marketingu

Kahlua wspiera martwiących się o brak lajków na Instagramie

Kahlua wspiera martwiących się o brak lajków na Instagramie

W dniach 25-28 lipca w Nowym Jorku będzie można obejrzeć wystawę "Zero Likes Given", nawiązującą do zleconego przez markę badania o negatywnym wpływie social mediów na życie milenialsów.

Czytaj więcej
Nowy bar winny Marka Kondrata w Warszawie

Nowy bar winny Marka Kondrata w Warszawie

Nosić będzie nazwę BARaWINO podobnie jak pierwszy, otwarty w 2015 r. w Krakowie.

Czytaj więcej
Cisowianka Perlage sponsoruje OFF Festival Katowice

Cisowianka Perlage sponsoruje OFF Festival Katowice

W planach są m.in. wspólne działania proekologiczne.

Czytaj więcej
Tymbark ze strefą "Kochaj życie" na letnich festiwalach

Tymbark ze strefą "Kochaj życie" na letnich festiwalach

Na początku lipca marka była obecna na Open'erze, w połowie sierpnia pojawi się na Kraków Live Festival.

Czytaj więcej
Dwa nowe hotele Radisson w Polsce

Dwa nowe hotele Radisson w Polsce

Zostaną wybudowane na dwóch krańcach Polski - u podnóży Karkonoszy, w Szklarskiej Porębie oraz na wybrzeżu Bałtyku, w Kołobrzegu.

Czytaj więcej
Totolotek z nową mobilną witryną

Totolotek z nową mobilną witryną

Bukmacher otworzył też pierwszy punkt stacjonarny w nowej odsłonie.

Czytaj więcej
MBank ze strefą VR na 19. MFF Nowe Horyzonty

MBank ze strefą VR na 19. MFF Nowe Horyzonty

MBank jest też partnerem sekcji "Pokazy galowe" podczas wrocławskiego festiwalu filmowego.

Czytaj więcej
Business Insider Trends Festival jesienią w Polsce

Business Insider Trends Festival jesienią w Polsce

Wśród gości drugiej edycji imprezy m.in. Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc. oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks.

Czytaj więcej
Facebook wydał przewodnik kulinarny po Krakowie

Facebook wydał przewodnik kulinarny po Krakowie

To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym facebookowe grupy dzielą się swoją wiedzą poza platformą, w tradycyjnej formie książkowego przewodnika.

Czytaj więcej
Sephora testuje dwa kolory koszyków

Sephora testuje dwa kolory koszyków

Biorąc czerwony koszyk, konsument daje sygnał, że potrzebuje porady, i wtedy podejdzie do niego konsultantka. Czarny oznacza, że klient poradzi sobie bez pomocy pracownika Sephory.

Czytaj więcej