O marketingu

MBank 2.0. Lepiej, lecz bez rewelacji

Internetowy mBank pokazał swą nową odsłonę. Ulepszoną, choć bez rewelacji. Nie obyło się bez wpadek.

Maspex nawija makaron

Lubella należąca do Grupy Maspex sfinalizowała transakcję zakupu brandu Malma. Firma z Wadowic przejmuje jedną z najpotężniejszych niegdyś marek.

Kot z piwem nie działa

- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.

GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing Agencjami Roku

Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.

Płać komórką

Sześć banków tworzy system mobilnych płatności. Do inicjatywy pod auspicjami PKO BP mają dołączyć kolejni gracze.

Kluby Ekstraklasy zarobiły więcej na marketingu

Kluby mają nieco niższe całkowite przychody niż rok wcześniej, ale lepiej zarabiają na umowach sponsorskich i reklamowych oraz sprzedaży klubowych gadżetów.

Coca-Cola na zielono

W Argentynie pojawiła się nowa Coca Cola Life z zieloną etykietą i nakrętką, słodzona stewią. Koncern z Atlanty nie był jednak pierwszym, który w swoim napoju wykorzystał naturalny słodzik. Pierwsza słodzona stewią cola pojawiła się... w Polsce.

Polacy pokochają cydr?

Odświeżający napój z jabłek wprowadzają niemal równocześnie Kompania Piwowarska i Ambra. Jak jednak wypromować nową kategorię cydru, kiedy nie można jej reklamować?

Biegowa ofensywa Adidasa

Ubiegłoroczne działania przyniosły ponad 100-proc. wzrost sprzedaży w kategorii running.

O co chodzi z CSR-em?

CSR na stałe zagościł w przestrzeni marketingowej i nie da się go już marginalizować. O co tak naprawdę chodzi? Dlaczego nie należy mylić CSR z CRM?