O marketingu

Trzy trendy, które zmienią e-commerce

Trzy trendy, które zmienią e-commerce

Big Data może być błogosławieństwem lub przekleństwem, w zależności od tego, jak się z tej wiedzy korzysta - pisze Łukasz Abgarowicz, business development director RTB House w Polsce.

Czytaj więcej
Polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni

Polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni

To jeden z wniosków płynących z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA oraz danych NC+.

Czytaj więcej
Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

Marka będzie obecna m.in. na nośnikach reklamowych podczas meczów.

Czytaj więcej
Monika Strogulska-Dwojak dołącza do El Padre

Monika Strogulska-Dwojak dołącza do El Padre

Obejmie stanowisko PR manager & creative.

Czytaj więcej
25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards

25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards

Agencja Sempai I NetArch dostała ich pięć.

Czytaj więcej
Lidl Rock Shop otwarty 24 h na dobę

Lidl Rock Shop otwarty 24 h na dobę

Pojawi się w Kostrzynie nad Odrą podczas 23. Przystanku Woodstock.

Czytaj więcej
Ströer Digital Media uruchamia TagLife

Ströer Digital Media uruchamia TagLife

To platforma wspierająca micro-influencer marketing.

Czytaj więcej
Rośnie sprzedaż w małych sklepach

Rośnie sprzedaż w małych sklepach

To m.in. efekt programu 500+.

Czytaj więcej
Nestlé otwiera fabrykę karmy dla zwierząt

Nestlé otwiera fabrykę karmy dla zwierząt

To pierwszy zakład Nestlé w Polsce produkujący karmę dla zwierząt domowych oraz trzecia tego typu inwestycja Nestlé Purina PetCare w Europie Środkowej.

Czytaj więcej
Synergic otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes

Synergic otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes

Firma przygotowała również aplikację mobilną dla banku.

Czytaj więcej