O marketingu

Pokemon Go - dać mu szansę?

Pokemon Go - dać mu szansę?

Darmowa gra miejska od studia Niantic zauroczyła miliony graczy na świecie. Potencjał dostrzegli w niej także marketingowcy. Użytkownicy aplikacji spędzają w niej średnio 43 minuty dziennie.

Czytaj więcej
Agencji nie potrzebujemy

Agencji nie potrzebujemy

- Ludzie sami publikują i rozpowszechniają rzeczy, które ich inspirują i ciekawią, a ci, którzy szukają, z łatwością trafią na to, co odpowiada ich zainteresowaniom - mówi Agata Macios-Zielińska, współzałożycielka marki Thisisnon.

Czytaj więcej
Dzieci ery iPada

Dzieci ery iPada

Smartfonami i tabletami rodziców bawią się już nawet niemowlaki. Wśród ośmiolatków z urządzeń mobilnych korzysta już 100 proc.

Czytaj więcej
E-commerce: i uczniowie, i emeryci

E-commerce: i uczniowie, i emeryci

E-commerce nabiera rozpędu, szacuje się, że do 2020 r. będzie już stanowić 10 proc. obrotów handlu detalicznego. Ważną grupą klientów będą osoby starsze, ale o ich obsługę trzeba będzie szczególnie zadbać.

Czytaj więcej
Młodzi idą po luksus

Młodzi idą po luksus

Zdecydowanie przyszłością sektora dóbr luksusowych są milenialsi, a sektor napędzany jest przez zagraniczne podróże i powszechność dostępu do sieci - to główne wnioski z konferencji Polish Luxury Market Summit.

Czytaj więcej
Wejście smoka

Wejście smoka

Czy chińskie marki zdominują rynek komórek? Wiele wskazuje na to, że mogą. Dotychczasowi liderzy powinni czuć się zagrożeni.

Czytaj więcej
IKEA "po sąsiedzku"

IKEA "po sąsiedzku"

Gigant meblowy ze Szwecji z przytupem rozpoczyna jesień: promuje nowy katalog i prowadzi szereg niestandardowych działań wielokanałowych.

Czytaj więcej
Lody są jak narkotyki [wywiad]

Lody są jak narkotyki [wywiad]

O specyfice rynku lodowego w Polsce i trendzie slow opowiada Włodzimierz Karandyszowski, prezes firmy Pura Vida i "ojciec" Big Milka.

Czytaj więcej
E-zakupy za granicą coraz popularniejsze

E-zakupy za granicą coraz popularniejsze

Coraz więcej polskich internautów kupuje w zagranicznych sklepach. Pod względem cen bezkonkurencyjne są oczywiście Chiny. Jedwabny szlak XXI w.

Czytaj więcej
Polacy kupują przez komórki

Polacy kupują przez komórki

Prawie jedna czwarta użytkowników korzysta z m-commerce - wynika z analizy IRCenter.

Czytaj więcej