O marketingu

Omenaa Mensah otwiera nowy rozdział w ZTE

Omenaa Mensah otwiera nowy rozdział w ZTE

Pogodynka TVN-u ambasadorką marki chińskiego producenta smartfonów.

Czytaj więcej
Wodna alternatywa

Wodna alternatywa

Rynek wód butelkowanych wciąż wykazuje w Polsce potencjał wzrostu. Na fali popularności zdrowej alternatywy nawodnienia coraz aktywniejsi marketingowo stają się również producenci filtrów do wody. Czy przenośny kubek do samodzielnego filtrowania kranówki ma szanse zagrozić rynkowi wód butelkowanych?

Czytaj więcej
Nie udajemy małego browaru [wywiad]

Nie udajemy małego browaru [wywiad]

O wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

Czytaj więcej
Codzienne zakupy? Polacy już kupują online. [wywiad]

Codzienne zakupy? Polacy już kupują online. [wywiad]

-Gdy z firmami FMCG rozmawiam o e-commerce, podchodzę do niego nie tylko jak do kanału sprzedażowego, ale przede wszystkim jako do kanału, w którym marka może pojawić się z komunikacją - mówi Anna Lasmanowicz z Hypermedia - Linked by Isobar, prelegentka na zbliżającej się konferencji Shopper 3.0.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Świat jest nie tylko cyfrowy

Świat jest nie tylko cyfrowy

O współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.

Czytaj więcej
IBD Business School wraz z agencją MEC uruchamia projekt edukacyjny

IBD Business School wraz z agencją MEC uruchamia projekt edukacyjny

IBD Business School wraz z agencją MEC uruchamia innowacyjny projekt edukacyjny.

Czytaj więcej
UOKiK bada reklamy rejestracji prepaid

UOKiK bada reklamy rejestracji prepaid

Urząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.

Czytaj więcej
Punkty Payback za oglądanie reklam

Punkty Payback za oglądanie reklam

Za wdrożenie produktu odpowiada Performance Media.

Czytaj więcej
Nescafe w segmencie super premium

Nescafe w segmencie super premium

Nestle wprowadza Nescafe Azera i wspiera nowości kampanią.

Czytaj więcej