O marketingu

Kantar tworzy jednostkę Kantar Healthcare

Kantar tworzy jednostkę Kantar Healthcare

Nowym podmiotem pokieruje jako managing director Dorota Cudna-Sławińska.

Czytaj więcej
Axa wzmocni wizerunek

Axa wzmocni wizerunek

Powiększona grupa ubezpieczeniowa szykuje kampanię wizerunkową.

Czytaj więcej
Rusza pierwszy etap kampanii Frugo

Rusza pierwszy etap kampanii Frugo

Ma on charakter aktywacji konsumenckiej.

Czytaj więcej
Burger King promuje wiosenne nowości

Burger King promuje wiosenne nowości

Kampanię w digitalu realizuje Washing Machine.

Czytaj więcej
Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego?

Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego?

To dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W  marketingu sportowym, aby osiągnąć 
naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i  strategicznie, i  długofalowo.

Czytaj więcej
Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają:  "Bądź kumplem, nie dokuczaj"

Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: "Bądź kumplem, nie dokuczaj"

Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj" organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.

Czytaj więcej
Marketing angażujący, czyli jak wejść na wyższy poziom skuteczności biznesowej

Marketing angażujący, czyli jak wejść na wyższy poziom skuteczności biznesowej

Czasy jednostronnej komunikacji marek z klientami to przeszłość. Marketerzy potrzebują takiego prowadzenia działań, by konsumenci z autentyczną ochotą brali udział w życiu marki, by wewnętrzna motywacja skłaniała ich do kontaktu i wstawiennictwa za nią. By po prostu byli… zaangażowani.

Czytaj więcej
Małgorzata Socha w kampanii Agata [wideo]

Małgorzata Socha w kampanii Agata [wideo]

Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.

Czytaj więcej
Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie

Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie

Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie - materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii "Dezerterzy".

Czytaj więcej
Agencja BARDZO rozwija biznes

Agencja BARDZO rozwija biznes

Marcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Czytaj więcej