O marketingu

Cloud Technologies pomoże poznać użytkowników smartfonów i tabletów

Cloud Technologies pomoże poznać użytkowników smartfonów i tabletów

Udostępni dane o ich zachowaniach i zainteresowaniach.

Czytaj więcej
Unilever ma chrapkę na markę French's

Unilever ma chrapkę na markę French's

Chce ją sprzedać Reckitt Benckiser.

Czytaj więcej
GSK i Natur Produkt Zdrovit walczą ze sobą w KER

GSK i Natur Produkt Zdrovit walczą ze sobą w KER

Glaxo zaskarżyło reklamę Lacalut Active. Natur Produkt Zdrovit wskazuje na błędy w reklamie Parodontax.

Czytaj więcej
Credit Agricole uruchomił bota na Facebook Messengerze

Credit Agricole uruchomił bota na Facebook Messengerze

Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw oraz start-up Wandlee.

Czytaj więcej
Kofola zamyka trzecią już fabrykę w Polsce

Kofola zamyka trzecią już fabrykę w Polsce

Po zakładach w Tychach (2009) i Bielsku Podlaskim (ub. r.) Czesi zamykają fabrykę w Grodzisku Wielkopolskim.

Czytaj więcej
Unilever oszczędza i ma wyniki

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To m.in. efekt planu oszczędnościowego.

Czytaj więcej
Megafuzja w przemyśle tytoniowym zatwierdzona

Megafuzja w przemyśle tytoniowym zatwierdzona

W wyniku przejęcia Reynolds American przez British American Tobacco powstanie największy tytoniowy koncern świata.

Czytaj więcej
Empik w nowej odsłonie w łódzkiej Manufakturze

Empik w nowej odsłonie w łódzkiej Manufakturze

Łódzki Empik zamienił się w Future Store.

Czytaj więcej
Audioriver Festival po raz 6. z agencją Allegro

Audioriver Festival po raz 6. z agencją Allegro

Agencja zajmuje się m.in. całościową obsługą PR festiwalu i wszystkich wydarzeń towarzyszących.

Czytaj więcej
Letnie festiwale ponad podziałami

Letnie festiwale ponad podziałami

Letnie festiwale mają coraz częściej charakter interdyscyplinarny, łącząc różne gatunki sztuki i formy aktywności.

Czytaj więcej