O marketingu

Renault partnerem Polskiego Związku Narciarskiego

Renault partnerem Polskiego Związku Narciarskiego

Umowa będzie obowiązywać dwa lata.

Czytaj więcej
Hochland wesprze nowości w portfolio Almette

Hochland wesprze nowości w portfolio Almette

Almette z rzodkiewką oraz szpinakiem i czosnkiem wsparte kampanią.

Czytaj więcej
Poczta Polska odnotowała 70-proc. wzrost usługi dla e-handlu

Poczta Polska odnotowała 70-proc. wzrost usługi dla e-handlu

Operator chwali się dobrymi wynikami usługi za IV kwartał.

Czytaj więcej
DrWitt Premium prezentuje się w nowej odsłonie

DrWitt Premium prezentuje się w nowej odsłonie

Marka soków z portfolio Maspeksu w nowej szacie graficznej i w butelkach PET.

Czytaj więcej
Ferrero wspiera nowy wariant Kinder Pingui [wideo]

Ferrero wspiera nowy wariant Kinder Pingui [wideo]

Producent słodyczy prowadzi kampanię wprowadzającą na polski rynek karmelowe Kinder Pingui.

Czytaj więcej
Nadjeżdża Żarcie Na Kółkach  - największa kulinarna impreza w Polsce

Nadjeżdża Żarcie Na Kółkach - największa kulinarna impreza w Polsce

Najlepsi kucharze streetfoodowi, pasjonaci kulinariów, niecodzienne potrawy z prawie wszystkich kontynentów, blisko 100 food trucków i ogromne rzesze fanów jedzenia - tak zapowiada się 8 edycja "Żarcia Na Kółkach".

Czytaj więcej
Gillette daje możliwość personalizacji maszynki

Gillette daje możliwość personalizacji maszynki

Polscy konsumenci mogą zamówić zaprojektowane przez siebie maszynki serii Fusion.

Czytaj więcej
Mate 9 Pro - zaprojektowany dla biznesu

Mate 9 Pro - zaprojektowany dla biznesu

Nowoczesny biznes jest coraz bardziej mobilny. Codzienne zawodowe wyzwania realizujemy nie tylko przy biurku, ale też w podróży. Kalendarz często jest wypełniony spotkaniami, a niekiedy przedsiębiorstwem zarządza się z...kawiarni czy mieszkania.

Czytaj więcej
Lubella rusza z kampanią

Lubella rusza z kampanią

Marka Maspeksu podsuwa konsumentom tysiąc pomysłów na makaronowe dania.

Czytaj więcej
Wyborowa rusza z projektem muzycznym

Wyborowa rusza z projektem muzycznym

To jedna z pierwszych aktywności dla marki przygotowana przez agencję McCann & MRM.

Czytaj więcej