O marketingu

Skoda tworzy serial dla kobiet

Skoda tworzy serial dla kobiet

Za projekt odpowiada GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Unilever zainwestuje 100 mln zł

Unilever zainwestuje 100 mln zł

Koncern zapowiedział modernizację swoich fabryk w Baninie, Poznaniu, Katowicach oraz Bydgoszczy.

Czytaj więcej
Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta

Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta

Wizerunkowe działanie chińskiego producenta elektroniki. Wspólny projekt dla 26 rynków.

Czytaj więcej
Paul Pogba ponownie dla Adidasa

Paul Pogba ponownie dla Adidasa

Film, który w Polsce trafi do social mediów, promuje kolekcję Red Limit.

Czytaj więcej
Na święta Polacy wydadzą w tym roku o 5 proc. więcej

Na święta Polacy wydadzą w tym roku o 5 proc. więcej

Przeciętna polska rodzina zamierza wydać na Boże Narodzenie średnio 1121 zł. 46 proc. na jedzenie, a 44 proc. na prezenty. Rośnie siła dyskontów.

Czytaj więcej
Westwing Home & Living otworzył sklep stacjonarny

Westwing Home & Living otworzył sklep stacjonarny

Placówka ma przede wszystkim przyciągnąć nowych klientów.

Czytaj więcej
Ostoya będzie ratować wilki w Bieszczadach

Ostoya będzie ratować wilki w Bieszczadach

Marka nawiązuje do regionu, bo stamtąd pochodzą kluczowe zasoby do produkcji. Do firmowania akcji dał się namówić Marcin Dorociński.

Czytaj więcej
Konsumenci wolą mobilne strony detalistów

Konsumenci wolą mobilne strony detalistów

Prawie co piąty użytkownik smartfona odwiedza za pomocą telefonu strony popularnych sieci spożywczych - wynika z danych firmy Spicy Mobile, zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już jednak takim zainteresowaniem.

Czytaj więcej
Faktoria Win z pierwszą kampanią świąteczną

Faktoria Win z pierwszą kampanią świąteczną

Autorem oprawy wizualnej kampanii digital oraz projektu swetra jest Rafał Gałązka.

Czytaj więcej
Siła nabywcza Polaków wciąż niska

Siła nabywcza Polaków wciąż niska

Nawet mieszkańcy Warszawy, których średnia siła nabywcza jest najwyższa w Polsce, dysponują zaledwie 85 proc. środków, które ma do dyspozycji statystyczny Europejczyk, wynika z badania "GfK Siła nabywcza, Europa 2016". Średnio Polak ma w kieszeni 46,6 proc. unijnej średniej.

Czytaj więcej