O marketingu

Mars: europejska premiera nowej marki

Mars: europejska premiera nowej marki

Goodness Knows to marka niskokalorycznych owocowo-zbożowych batonów znana dotąd tylko na amerykańskim rynku.

Czytaj więcej
Rekordowe półrocze dla Skody

Rekordowe półrocze dla Skody

Rośnie sprzedaż marki oraz wydatki reklamowe całej Volkswagen Group Polska.

Czytaj więcej
Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA

Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA

Sąd federalny odrzucił skargę amerykańskiej sieci Kroger.

Czytaj więcej
Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie

Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie

Po ponad rocznych testach napój w nowej odsłonie w pierwszej kolejności pojawi się w sierpniu br. na rynku amerykańskim.

Czytaj więcej
Fiat podejmuje współpracę z Bulgari

Fiat podejmuje współpracę z Bulgari

Zostało wyprodukowanych 1600 miniaturowych Fiatów 500F dla 300 salonów jubilerskich Bulgari na całym świecie.

Czytaj więcej
Piotr i Paweł otwiera sklepy na stacjach BP

Piotr i Paweł otwiera sklepy na stacjach BP

BP i sieć supermarketów zaprezentują 9 sierpnia br. w Warszawie nowy koncept sklepów Piotr i Paweł.

Czytaj więcej
Połowa leków kupowanych online to produkty podrobione

Połowa leków kupowanych online to produkty podrobione

Według WHO co setny lek na polskim rynku jest podrobiony, a Polacy wydają na fałszywki 100 mln zł rocznie.

Czytaj więcej
Co dekadę coś nowego!

Co dekadę coś nowego!

Od "dużo i tanio" do marek tożsamości społecznej w branży retail w Polsce.

Czytaj więcej
Trudno być liderem [wywiad]

Trudno być liderem [wywiad]

Arkadiusz Gwizdek, obecny marketing director marki Skoda w Volkswagen Group Polska zdecydował się odpowiedzieć redakcji MMP na wiele niełatwych pytań. Opowiedział nam m.in. o trudach liderowania i ... kanibalizmie.

Czytaj więcej
Rainbow Tours wydaje najwięcej na reklamę display

Rainbow Tours wydaje najwięcej na reklamę display

Firma wydała 320 tys. zł: to prawie połowa wydatków wszystkich innych biur podróży na rynku.

Czytaj więcej