O marketingu

Play zmienia rynkowy standard - środki na kontach prepaid ważne bezterminowo

Play zmienia rynkowy standard - środki na kontach prepaid ważne bezterminowo

Nową ofertę fioletowego operatora zareklamują Agnieszka Chylińska i Adam Małysz.

Czytaj więcej
Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny?

Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny?

O tym jak nie tworzyć produktów cyfrowych piszą Adrian Pietraszkiewicz i Łukasz Korol z Code & Pepper.

Czytaj więcej
180heartbeats + J. v. M. wprowadza markę Ben & Jerry’s do Polski

180heartbeats + J. v. M. wprowadza markę Ben & Jerry’s do Polski

Działania koncentrują się głównie na mediach społecznościowych i eventach.

Czytaj więcej
Axa ma nowy wizerunek

Axa ma nowy wizerunek

Działania zaplanowano do końca maja br. i zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia - firmy kupionej przez Axa w 2015 r.

Czytaj więcej
Idea Bank wchodzi z ofertą i reklamą do Poznania i Wrocławia

Idea Bank wchodzi z ofertą i reklamą do Poznania i Wrocławia

Bank dla przedsiębiorców promuje się, pokazując mnogość oferowanych benefitów.

Czytaj więcej
Uber chwali się milionem użytkowników w Polsce

Uber chwali się milionem użytkowników w Polsce

Polska jest dla Ubera trzecim największym rynkiem w Europie, po Wielkiej Brytanii i Francji.

Czytaj więcej
PKN ORLEN Sponsorem Strategicznym PKOl  i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej

PKN ORLEN Sponsorem Strategicznym PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej

19 kwietnia br., prezes PKN ORLEN Wojciech Jasiński oraz prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Andrzej Kraśnicki podpisali list intencyjny inaugurujący strategiczne partnerstwo obydwu organizacji.

Czytaj więcej
Traficar powiększa flotę w Krakowie i szykuje uruchomienie wypożyczalni aut na godziny w Warszawie

Traficar powiększa flotę w Krakowie i szykuje uruchomienie wypożyczalni aut na godziny w Warszawie

Krakowska firma podpisała z Renault Polska kontrakt na dostawę tysiąca Renault Clio.

Czytaj więcej
Jogobella wprowadza nowe opakowania i rusza z kampanią [wideo]

Jogobella wprowadza nowe opakowania i rusza z kampanią [wideo]

Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska i Brainbox.

Czytaj więcej
Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Pierwszy kwartał br. dla Unilevera był lepszy od oczekiwań analityków - wartość sprzedaży bez uwzględniania różnic kursowych wzrosła o 2,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (zakładano 2 proc.). Pogłębiona analiza tych danych wskazuje rosnącą rolę rynków wschodzących.

Czytaj więcej