O marketingu

Carrefour: w tym roku 12 nowych sklepów

Carrefour: w tym roku 12 nowych sklepów

W 2016 r. sieć otworzyła w Polsce 10 nowych sklepów, obok konceptu classic uruchomiła dwa nowe: premium i urban oraz przeprowadziła 14 remodellingów istniejących już placówek. Do końca roku Carrefour planuje otwarcie jeszcze dwóch nowych sklepów.

Czytaj więcej
T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.

Czytaj więcej
Eurobank korzysta z marketingu rekomendacji

Eurobank korzysta z marketingu rekomendacji

Koncepcja kampanii ma zmienić postrzeganie produktów bankowych przez zestawienie ich z ideą zdrowego stylu życia i z aktywnością fizyczną.

Czytaj więcej
Żywiec Zdrój: anatomia kryzysu

Żywiec Zdrój: anatomia kryzysu

Ciąg wydarzeń w firmie Żywiec Zdrój to nie tylko dowód na to, że nieoczekiwany kryzys może zdarzyć się największym, ale też cenny case, jak należy reagować w takich sytuacjach.

Czytaj więcej
"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK)

"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK)

Reklamowy projekt przygotowała agencja Apella.

Czytaj więcej
Visa zaniepokojona nowymi e-przepisami

Visa zaniepokojona nowymi e-przepisami

Organizacja Visa ostrzega, że nowe przepisy europejskie dotyczące handlu internetowego wprowadzają groźbę zakłóceń w zakupach online i będą niekorzystne dla konsumentów.

Czytaj więcej
Deloitte Digital z zimową kampanią dla Pizza Hut

Deloitte Digital z zimową kampanią dla Pizza Hut

Agencja była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, w tym również spotu TV.

Czytaj więcej
MBank nowym partnerem Payback

MBank nowym partnerem Payback

Nowy podmiot zajmuje miejsce po BZ WBK. Payback może trochę odetchnąć.

Czytaj więcej
IKEA rozświetla Słupsk

IKEA rozświetla Słupsk

Marketer obdarował miasto 5 tys. energooszczędnych żarówek.

Czytaj więcej
Virgin Mobile - postpaid i kampania w styczniu

Virgin Mobile - postpaid i kampania w styczniu

Szefowa wirtualnego operatora tłumaczy się z opóźnień, ale zapowiada elastyczną, nowatorską ofertę.

Czytaj więcej