O marketingu

Legia i Fortuna przedłużają umowę

Legia i Fortuna przedłużają umowę

Warszawski klub sportowy Legia i Fortuna przedłużają umowę sponsorską. Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.

Czytaj więcej
Orange udostępnia TV i VoD również na urządzenia mobilne

Orange udostępnia TV i VoD również na urządzenia mobilne

Orange TV Go za 4,99 zł miesięcznie.

Czytaj więcej
Andrzej Pągowski projektuje dla Gutt Vodka

Andrzej Pągowski projektuje dla Gutt Vodka

Ekskluzywna linia alkoholu trafiła do wybranych sklepów z końcem listopada.

Czytaj więcej
Roland Berger widzi przyszłość w convenience

Roland Berger widzi przyszłość w convenience

Convenience oraz proximity będą najdynamiczniej rozwijającymi się segmentami handlu w latach 2016-2020 - twierdzą analitycy Roland Berger w raporcie "Polski rynek handlu spożywczego 2010-2020".

Czytaj więcej
Coca-Cola zachęca do gotowania

Coca-Cola zachęca do gotowania

Marka startuje z aplikacją kulinarną SimplyTastly.

Czytaj więcej
Kolporter z nową strategią

Kolporter z nową strategią

Nowe produkty, formaty i możliwości promocyjne dla dostawców - to trzy główne filary, na których firma planuje oprzeć rozwój sieci saloników i salonów prasowych.

Czytaj więcej
Dorato hucznie obchodzi 25. urodziny

Dorato hucznie obchodzi 25. urodziny

Marka z portfolio Ambry cieszy się ze swojej popularności na polskim rynku.

Czytaj więcej
Nowy spot dla Klosterfrau [wideo]

Nowy spot dla Klosterfrau [wideo]

Za przygotowanie spotu odpowiada Ambasada BC. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Czytaj więcej
Wyborowa rzuca wyzwanie imprezowiczom

Wyborowa rzuca wyzwanie imprezowiczom

W kampanii "Wyborowa Party Challenge" wykorzystano spot, który pozwala widzom na wybór wersji wydarzeń. Działania realizuje IQ Marketing.

Czytaj więcej
Herbapol prezentuje syropy w nowych odsłonach

Herbapol prezentuje syropy w nowych odsłonach

Owocowa Spiżarnia odświeża etykiety.

Czytaj więcej