O marketingu

Rusza relaunch Hoop Coli

Rusza relaunch Hoop Coli

Hoop Polska inwestuje we wsparcie marketingowe swojej flagowej marki.

Czytaj więcej
Coca-Cola Lime wsparta kampanią

Coca-Cola Lime wsparta kampanią

Za komunikację odpowiadają m.in. agencje MediaCom, McCann & MRM, LiquidThread i RC2.

Czytaj więcej
WebTalk Stories - poznaj historię rozwoju ludzi i firmy

WebTalk Stories - poznaj historię rozwoju ludzi i firmy

To mógłby być kolejny artykuł o sukcesach i rozwoju młodej agencji. A w przypadku WebTalk byłoby o czym pisać. Jednak jak mówią założyciele agencji - Michał Dunin i Maciej Maślak - najlepiej o firmie świadczą historie jej pracowników i to, jak rozwijają się razem z nią.

Czytaj więcej
Payback dla biznesu

Payback dla biznesu

Firma wprowadza możliwość motywowania pracowników bonusami w postaci punktów Payback.

Czytaj więcej
Idea Bank ma placówkę w formie wagonu

Idea Bank ma placówkę w formie wagonu

Nowy projekt we współpracy z PKP Intercity.

Czytaj więcej
Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu:  "Warto mieć marzenia"

Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: "Warto mieć marzenia"

Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. 27 kwietnia startuje emisja nowego spotu reklamowego. To kolejna prawdziwa historia, która pokazuje, że warto marzyć i odważnie podejmować ambitne wyzwania.

Czytaj więcej
Dobry początek roku dla Seata

Dobry początek roku dla Seata

W pierwszych trzech miesiącach br. Polacy kupili o 25 proc. więcej aut tej marki niż przed rokiem.

Czytaj więcej
Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Producent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.

Czytaj więcej
Polacy lubią dyskonty

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Czytaj więcej
Po I kwartale 2017 r. Carlsberg potwierdza prognozy

Po I kwartale 2017 r. Carlsberg potwierdza prognozy

24,2 mln hl piwa sprzedała w I kwartale 2017 r. duńska grupa browarnicza Carlsberg. To o 2 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody jednak wzrosły o 5 proc. - do 13,7 mld koron duńskich.

Czytaj więcej