O marketingu

MasterCard: rok 2016 przełomowy

Jak zapewnia MasterCard, już dwie trzecie płatności w Polsce to transakcje zbliżeniowe.

Play kończy promocję z bezpłatnym Tidalem

Z oferty skorzystało 1,12 mln abonentów. Operator nową ofertę zaprezentuje w I kw. 2017 r.

Więcej niż miłość - prawdziwe uczucia w nowych czekoladach Terravita

Każde prawdziwe uczucie zasługuje na piękny gest, który je wyrazi. Czekolady More than Love powstały, aby w prosty i pyszny sposób przekazać wszystkie ciepłe uczucia, jakimi darzymy naszych bliskich.

Michael Keaton jako twórca imperium McDonald’s [wideo]

Film "McImperium" pojawi się na ekranach 3 lutego.

Suzuki sponsorem reprezentacji i rozgrywek piłki ręcznej

Marka zyskała status oficjalnego sponsora.

Tesco wydaje katalog

116 stron, 8 działów tematycznych, 4 wersje językowe - premierowe wydanie katalogu "Dom według F&F Home i Tesco" jest już dostępne na rynku.

Idea Bank wprowadza leasing "na kilometry"

Wysokość raty uzależniona od intensywności użytkowania pojazdu.

Hamleys wkracza do Polski

Brytyjski Hamleys - jedna z największych na świecie sieci sklepów z zabawkami - zdecydował o otwarciu swojego pierwszego salonu w Polsce. Na jego lokalizację wybrał Galerię Północną - pierwsze od dziesięciu lat nowe centrum handlowe w Warszawie zlokalizowane w dzielnicy Białołęka.

W Polsce pijemy dużo wody butelkowanej

Spożywamy rocznie 114 l wody na głowę, Niemcy - 120 l.

Starbucks stawia na rozwój w dużych miastach

Wczoraj sieć kawiarniana otworzyła 20. kawiarnię w Warszawie.