O marketingu

Plus Music zamiast Muzodajni

Plus Music zamiast Muzodajni

Polkomtel idzie w ślady Apple i Google i przemianowuje swój serwis z muzyką.

Czytaj więcej
Buña - nowa marka kosmetyczna na rynku

Buña - nowa marka kosmetyczna na rynku

To kolejne poszerzenie portfolio Basel Olten Pharm.

Czytaj więcej
Nowa receptura batonów Bakalland BA!

Nowa receptura batonów Bakalland BA!

Bakalland - lider rynku bakalii i batonów zbożowych, wprowadza udoskonalone batony BA!

Czytaj więcej
Amica powołuje nowy dział - marketing globalny

Amica powołuje nowy dział - marketing globalny

Na czele nowej struktury staje Wioleta Wróbel.

Czytaj więcej
Terminal płatniczy w smartfonie

Terminal płatniczy w smartfonie

Mastercard przeprowadzi w Polsce pilotaż rozwiązania, w ramach którego smartfon będzie jedynym urządzeniem niezbędnym do przyjmowania płatności zbliżeniowych.

Czytaj więcej
Raport EY i Ekstraklasy: za nami rekordowy sezon dla finansów polskich klubów piłkarskich

Raport EY i Ekstraklasy: za nami rekordowy sezon dla finansów polskich klubów piłkarskich

Ponad 700 mln zł przychodów, pierwszy w historii ligi dodatni wynik finansowy netto 16 klubów Ekstraklasy - 66 mln zł, najwyższe wpływy z transferów - 117 mln zł i rekordowe z praw mediowych - 260 mln zł - wynika z raportu EY i Ekstraklasy.

Czytaj więcej
Aldi wchodzi w stacje benzynowe

Aldi wchodzi w stacje benzynowe

Niemiecki Aldi Süd podpisał umowę z dyskontowym operatorem stacji benzynowych FE-Trading na budowę bezobsługowych stacji benzynowych przy swoich placówkach.

Czytaj więcej
Direct Mail - skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego

Direct Mail - skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego

Media cyfrowe wstrząsnęły tradycyjnymi kanałami marketingu, ale nigdy ich nie wyparły, ani nie zastąpiły. Swoją silną pozycję zaznaczył także Direct Mail, wykorzystywany m.in. przez największych graczy na rynku cyfrowym.

Czytaj więcej
Rośnie rola e-sklepów w handlu detalicznym

Rośnie rola e-sklepów w handlu detalicznym

W 2016 r. Polacy wydali na zakupy w internecie ponad 6 mld euro.

Czytaj więcej
Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat

Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat

Sprzedaż produktów FMCG wzrosła w II kwartale 2017 r. o 3,7 proc., co jest najwyższym poziomem od trzech lat - podają zachodnie media za Nielsenem.

Czytaj więcej