O marketingu

Starbucks stawia na rozwój w dużych miastach

Starbucks stawia na rozwój w dużych miastach

Wczoraj sieć kawiarniana otworzyła 20. kawiarnię w Warszawie.

Czytaj więcej
PZU przejmuje kolejną sieć prywatnych przychodni

PZU przejmuje kolejną sieć prywatnych przychodni

Ubezpieczyciel kupuje Artimed NZOZ.

Czytaj więcej
SmartDom jak market - reklamuje -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

SmartDom jak market - reklamuje -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.

Czytaj więcej
Sharp powraca do Europy i do Polski

Sharp powraca do Europy i do Polski

Japoński producent odkupuje prawa do marki i fabrykę telewizorów w Łysomicach.

Czytaj więcej
A2mobile - nowa sieć komórkowa

A2mobile - nowa sieć komórkowa

Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.

Czytaj więcej
Bogusław Linda zareklamuje T-Mobile

Bogusław Linda zareklamuje T-Mobile

Kampania ruszy w TV, prasie, OOH, digital, radiu i w punktach sprzedaży. Realizacja: Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide, agencja Warszawa.

Czytaj więcej
W internecie w grudniu wygrały elektronika i odzież

W internecie w grudniu wygrały elektronika i odzież

Odzieżowe i elektroniczne e-sklepy w grudniu w górę, w dół księgarnie, muzyka i film.

Czytaj więcej
Sfinks podpisał umowę z Fabryką Pizzy

Sfinks podpisał umowę z Fabryką Pizzy

W wyniku umowy inwestycyjnej ma powstać sieć pizzerii pod tą marką, a docelowo spółka zarządzająca siecią ma sprzedać Sfinksowi wszystkie udziały w Fabryce Pizzy. Wartość transakcji wyniesie między 6 a 10 mln zł.

Czytaj więcej
Multikino i Coca-Cola we wspólnej akcji

Multikino i Coca-Cola we wspólnej akcji

Sieć multipleksów i producent napojów organizują zabawę dla fanów kina - "Wrzuć się na duży ekran".

Czytaj więcej
Dziesiąty sklep IKEA w Polsce

Dziesiąty sklep IKEA w Polsce

Szwedzki gigant jesienią przyszłego roku otworzy sklep w Zabrzu.

Czytaj więcej