O marketingu

Agencja BARDZO rozwija biznes

Agencja BARDZO rozwija biznes

Marcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Czytaj więcej
Enea mecenasem Filharmonii Zielonogórskiej

Enea mecenasem Filharmonii Zielonogórskiej

Filharmonia w Zielonej Górze dołączyła do instytucji kultury wspieranych przez Eneę. Mecenat symbolicznie zainaugurowano w piątek. W czasie koncertu pn. "Symfonia Patetyczna" gmach zielonogórskiej filharmonii rozświetlały okolicznościowe iluminacje.

Czytaj więcej
Kampania Orange z Marcinem Dorocińskim

Kampania Orange z Marcinem Dorocińskim

10 kwietnia w telewizji, kinach i internecie pojawiła się nowa odsłona kampanii Orange LOVE. Tym razem możemy zobaczyć w niej Marcina Dorocińskiego.

Czytaj więcej
Nadchodzą "Centra handlowe 4.0"

Nadchodzą "Centra handlowe 4.0"

Skrzynki depozytowe w roli gablot z obuwiem, sklep sportowy oparty na planie stadionu, wybór produktów na dotykowym ekranie zlokalizowanym w sklepie - to przykłady już obecnych nowości w sektorze handlowym.

Czytaj więcej
Carrefour o planach na ten rok

Carrefour o planach na ten rok

W 2017 r. Carrefour planuje utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju swojej sieci franczyzowej, poprzez otwarcie 120 nowych placówek - zapowiada operator, pod którego szyldami działa ponad 800 sklepów w pięciu formatach.

Czytaj więcej
AmRest powiększa portfolio o nowy rynek

AmRest powiększa portfolio o nowy rynek

Spółka wchodzi na rynek austriacki.

Czytaj więcej
Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią" wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska.

Czytaj więcej
Tanie i prestiżowe torby papierowe

Tanie i prestiżowe torby papierowe

Firma AWIH wprowadziła do produkcji maszynowej nowy rodzaj toreb papierowych. Torby Kraftlux to ekologia i prestiż w dobrej cenie. Torby są solidnie wykonane i ze względu na maszynową produkcję są alternatywą dla drogich toreb ekskluzywnych wykonywanych ręcznie.

Czytaj więcej
Agnieszka Radwańska będzie reklamowała Lotos

Agnieszka Radwańska będzie reklamowała Lotos

3-letnia umowa sponsorsko-reklamowa.

Czytaj więcej
Coca-Cola rusza z kampanią "Wybieram siebie"

Coca-Cola rusza z kampanią "Wybieram siebie"

Akcją związana jest z promowaniem zrównoważonego stylu życia. Projekt realizuje Grupa On Board Think Kong.

Czytaj więcej