O marketingu

Idea Bank wchodzi z ofertą i reklamą do Poznania i Wrocławia

Bank dla przedsiębiorców promuje się, pokazując mnogość oferowanych benefitów.

Uber chwali się milionem użytkowników w Polsce

Polska jest dla Ubera trzecim największym rynkiem w Europie, po Wielkiej Brytanii i Francji.

PKN ORLEN Sponsorem Strategicznym PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej

19 kwietnia br., prezes PKN ORLEN Wojciech Jasiński oraz prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Andrzej Kraśnicki podpisali list intencyjny inaugurujący strategiczne partnerstwo obydwu organizacji.

Traficar powiększa flotę w Krakowie i szykuje uruchomienie wypożyczalni aut na godziny w Warszawie

Krakowska firma podpisała z Renault Polska kontrakt na dostawę tysiąca Renault Clio.

Jogobella wprowadza nowe opakowania i rusza z kampanią [wideo]

Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska i Brainbox.

Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Pierwszy kwartał br. dla Unilevera był lepszy od oczekiwań analityków - wartość sprzedaży bez uwzględniania różnic kursowych wzrosła o 2,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (zakładano 2 proc.). Pogłębiona analiza tych danych wskazuje rosnącą rolę rynków wschodzących.

Rusza relaunch Hoop Coli

Hoop Polska inwestuje we wsparcie marketingowe swojej flagowej marki.

Coca-Cola Lime wsparta kampanią

Za komunikację odpowiadają m.in. agencje MediaCom, McCann & MRM, LiquidThread i RC2.

WebTalk Stories - poznaj historię rozwoju ludzi i firmy

To mógłby być kolejny artykuł o sukcesach i rozwoju młodej agencji. A w przypadku WebTalk byłoby o czym pisać. Jednak jak mówią założyciele agencji - Michał Dunin i Maciej Maślak - najlepiej o firmie świadczą historie jej pracowników i to, jak rozwijają się razem z nią.

Payback dla biznesu

Firma wprowadza możliwość motywowania pracowników bonusami w postaci punktów Payback.