O marketingu

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Czytaj więcej
Heidi Klum projektuje dla Lidla

Heidi Klum projektuje dla Lidla

W przyszłym tygodniu w sieci dyskontów będą dostępne ubrania zaprojektowane przez supermodelkę i jej przyjaciół.

Czytaj więcej
Tesco rozwija sprzedaż "nieidealnych" warzyw

Tesco rozwija sprzedaż "nieidealnych" warzyw

Nowe produkty dostępne są już w kilkuset sklepach sieci w Polsce.

Czytaj więcej
Ambra wydała w ostatnim roku  12,9 mln zł na wsparcie swoich marek

Ambra wydała w ostatnim roku 12,9 mln zł na wsparcie swoich marek

Dzięki takim działaniom i dobremu wykorzystaniu koniunktury rynkowej firma może pochwalić się ponad 9 proc. dynamika wzrostu

Czytaj więcej
Koniec "chemii z Niemiec"?

Koniec "chemii z Niemiec"?

Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Vera Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej.

Czytaj więcej
Persil zmienia formułę

Persil zmienia formułę

Henkel stopniowo wprowadza na rynek produkty pod marką Persil w nowej formule i zmienionych opakowaniach.

Czytaj więcej
Take you Haier

Take you Haier

Chiński gigant chce poważnie powalczyć o polski rynek; marka ma być stale obecna w mediach.

Czytaj więcej
Alior Bank odświeża komunikację marki

Alior Bank odświeża komunikację marki

Panie i panowie w melonikach zostają, choć "unowocześnieni".

Czytaj więcej
Kamil Stoch w składzie Team Visa

Kamil Stoch w składzie Team Visa

Organizacja płatnicza ogłosiła skład zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018.

Czytaj więcej
Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa

Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa

Zakupy online są przede wszystkim postrzegane jako nieskomplikowane i wygodne - całodobowa dostępność to główny zachęcający czynnik dla 82 proc. polskich klientów e-sklepów.

Czytaj więcej