O marketingu

Ruszył czeski e-sklep Lidla

Ruszył czeski e-sklep Lidla

To pierwszy sklep internetowy tej sieci w Europie Środkowo-Wschodniej. Wiele wskazuje na to, że projekt pojawi się też w Polsce.

Czytaj więcej
Tesco obniża zawartość cukru w napojach marek własnych

Tesco obniża zawartość cukru w napojach marek własnych

Nowy standard to mniej niż łyżeczka cukru w 100 ml.

Czytaj więcej
GfK: w Polsce rośnie liczba dużych sklepów

GfK: w Polsce rośnie liczba dużych sklepów

W 2016 r. przybyło sklepów wielkoformatowych, a ubyło sklepów małoformatowych i specjalistycznych.

Czytaj więcej
Debiutuje nowy polski bank

Debiutuje nowy polski bank

Bank Pocztowy tworzy EnveloBank.

Czytaj więcej
Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots

Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots

Anna Godzisz i Gabriela Żółtaniecka przyjmują do teamu nowego partnera.

Czytaj więcej
Endorfina Events i WebTalk łączą się

Endorfina Events i WebTalk łączą się

Szczegóły finansowe transakcji pozostają tajemnicą handlową.

Czytaj więcej
Mood: nastrój w sklepie wymiernie wpływa na decyzje zakupowe klientów

Mood: nastrój w sklepie wymiernie wpływa na decyzje zakupowe klientów

Muzyka, zapach, informacja o promocji na telefon mogą wywoływać impuls zakupowy na równi z tradycyjnymi promocjami

Czytaj więcej
Czytniki linii papilarnych w miliardzie smartfonów w 2018 r.

Czytniki linii papilarnych w miliardzie smartfonów w 2018 r.

Tyle telefonów z czytnikami linii papilarnych trafi do sklepów w przyszłym roku według firmy badawczej Counterpoint.

Czytaj więcej
Michał Lutostański wraz z zespołem wraca do Kantara

Michał Lutostański wraz z zespołem wraca do Kantara

Ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix.

Czytaj więcej
Nivea rusza z rodzinnym konkursem

Nivea rusza z rodzinnym konkursem

W projekt zaangażowane są agencje: GoldenSubmarine, Unique One i OMD.

Czytaj więcej