O marketingu

Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad]

Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad]

- Zawód piarowca przeszedł długą drogę, wzrosło jego znaczenie i  prestiż, przynajmniej wewnątrz firm. Na zewnątrz jest chyba nieco inaczej: wciąż trudno wytłumaczyć mi znajomym czy dzieciom, czym tak naprawdę się zajmuję - mówi Paweł Kwiatkowski, sekretarz generalny Danone Nordics, Poland & Baltics

Czytaj więcej
Rynek słodyczy będzie rosnąć w tempie 3-5 proc. rocznie

Rynek słodyczy będzie rosnąć w tempie 3-5 proc. rocznie

DNB Bank przeanalizował rodzimy rynek słodyczy i ocenił, że nadal ma duży potencjał wzrostu. Cechuje go silna konkurencja wewnętrzna i nieustanne promocje.

Czytaj więcej
Heineken rządzi na festiwalach

Heineken rządzi na festiwalach

Należąca do Grupy Żywiec marka Heineken zwiększa swoją obecność na polskich festiwalach muzycznych. Do Kraków Live Festival, tradycyjnie już Open’era, w tym roku po raz pierwszy dołączy Orange Warsaw Festival.

Czytaj więcej
BGŻ mocno promuje konta

BGŻ mocno promuje konta

Kampania autorstwa Publicis, DDB Tribal, Havas Media oraz Sales & More.

Czytaj więcej
Wiedeń bliższy niż Szwecja

Wiedeń bliższy niż Szwecja

O powodach zmiany marki, transformacji rynku i relacjach: klient - towarzystwo ubezpieczeniowe rozmawiamy z Agnieszką Książek, dyrektor marketingu Vienna Life.

Czytaj więcej
Zakupy z Tesco dostarczy robot

Zakupy z Tesco dostarczy robot

Sieć testuje dostawy tego typu w Londynie

Czytaj więcej
Michał Bauer dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Michał Bauer dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Połączone wcześniej działy projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone.

Czytaj więcej
Millenialsi i pokolenie Z na rynku dóbr luksusowych

Millenialsi i pokolenie Z na rynku dóbr luksusowych

Do 2025 r. będą stanowić 45 proc. tego rynku na świecie.

Czytaj więcej
Wody butelkowane: wiele wyzwań, wielki potencjał wzrostu

Wody butelkowane: wiele wyzwań, wielki potencjał wzrostu

Okres letni to potencjalne eldorado dla producentów wód butelkowanych, o ile oczywiście dopisze pogoda.

Czytaj więcej
Co druga firma odnotowuje korzyści z działań CSR

Co druga firma odnotowuje korzyści z działań CSR

Działania firm w obszarze społecznie odpowiedzialnego biznesu dają realne i mierzalne korzyści, takie jak: wzmacnianie wizerunku, zwiększenie zaufania i lojalności różnych grup interesariuszy (52%), a nawet wzrost wyników finansowych (11%).

Czytaj więcej