O marketingu

Bankowość mobilna naturalnym wyborem dla Polaków

Bankowość mobilna naturalnym wyborem dla Polaków

Z nowego badania przeprowadzonego na zlecenie Visa wynika m.in., że 77 proc. respondentów - zarówno w Polsce, jak i w Europie - używa urządzeń mobilnych do bankowania i codziennych płatności.

Czytaj więcej
"Na mieście" Polacy jedzą kebab

"Na mieście" Polacy jedzą kebab

Są miłośnikami jedzenia za 21-30 zł w miejscu polecanym przez rodzinę i znajomych.

Czytaj więcej
Marc Dherment nowym szefem Muszkieterów w Polsce

Marc Dherment nowym szefem Muszkieterów w Polsce

Na początku września zmienił na stanowisku dyrektora generalnego ITM Polska Philippe'a Jammesa.

Czytaj więcej
Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska"

Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonorowała najlepsze marki i marketerów.

Czytaj więcej
Reebok Run Crew na siedmiu rynkach Europy

Reebok Run Crew na siedmiu rynkach Europy

Polska agencja zadba o platformę komunikacji skierowaną do biegaczy.

Czytaj więcej
Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby

Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby

Connect Media from dunnhumby to oferta w pełni mierzalnych mediów w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej
Start-up o wielu twarzach

Start-up o wielu twarzach

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

Czytaj więcej
IKEA w górę o 13 proc.

IKEA w górę o 13 proc.

W roku finansowym 2016/2017 IKEA osiągnęła w Polsce sprzedaż na poziomie 3,64 mld zł.

Czytaj więcej
Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.

Czytaj więcej
P&G ogłasza CEO Challenge

P&G ogłasza CEO Challenge

Ruszyła globalna edycja konkursu.

Czytaj więcej