O marketingu

Play wprowadza Stan Nielimitowany

Play wprowadza Stan Nielimitowany

Nową ofertę będą reklamować Jakub Błaszczykowski, Arkadiusz Jakubik i Martyna Wojciechowska.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej
Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.

Czytaj więcej
Handel się zbroi

Handel się zbroi

- Detaliści wkraczają więc w nową epokę, w której liczy się już nie tylko dalsza penetracja, ale efektywna rekrutacja i utrzymanie posiadanej bazy klientów. Bazy, dodajmy, nielojalnej i wymagającej - pisze Sebastian Szade, dyrektor ds. strategii i innowacji w Starcomie.

Czytaj więcej
Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Konkursy i animacje mają promować markę wśród widzów i słuchaczy.

Czytaj więcej
Z kosmetyków kolorowych Polki najczęściej wybierają tusz

Z kosmetyków kolorowych Polki najczęściej wybierają tusz

Wyniki badania firmy PMR pokazują, że Polki stawiają na klasyczny makijaż i najczęściej kupują tusze do rzęs, podkłady i szminki.

Czytaj więcej
Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych

Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych

Polscy kierowcy najczęściej wybierają podczas przerwy w podróży ciepłe napoje i wytrawne przekąski.

Czytaj więcej
Eddy Vermeir pokieruje największym dystrybutorem Apple w Polsce

Eddy Vermeir pokieruje największym dystrybutorem Apple w Polsce

Jego poprzednik będzie rozwijał restauracje McDonald’s w Estonii, Grecji, na Łotwie, Litwie, Malcie i w Rumunii.

Czytaj więcej
WP uruchamia wewnętrzną agencję contentmarketingową

WP uruchamia wewnętrzną agencję contentmarketingową

WP Brand Studio pokieruje Łukasz Szymański.

Czytaj więcej
Cardtronics będzie walczyć o rynek bankomatowy w Polsce

Cardtronics będzie walczyć o rynek bankomatowy w Polsce

Ma mu to umożliwić m.in. umowa z Ruchem; są też plany budowania silnej marki - działania po wakacjach.

Czytaj więcej