O marketingu

Tesco i Świat Książki najlepszymi sieciami omnichannel w swoich branżach

Tesco i Świat Książki najlepszymi sieciami omnichannel w swoich branżach

Piotr i Paweł, Auchan i Castorama najsłabiej spełniają kryteria omnichannel - wynika z badania Lizard Media.

Czytaj więcej
Święta pełne pysznej czekolady

Święta pełne pysznej czekolady

Terravita w świątecznej ofercie bez dodatku E476 i oleju palmowego.

Czytaj więcej
Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli

Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.

Czytaj więcej
MasterCard będzie rozwijać program lojalnościowy

MasterCard będzie rozwijać program lojalnościowy

Na grudzień planuje dużą promocję dla posiadaczy kart. Projekt ten wesprze szeroka kampania.

Czytaj więcej
Kremy Terravita w nowej odsłonie

Kremy Terravita w nowej odsłonie

Polski producent wyrobów czekoladowych wprowadza kolejne nowości w swojej ofercie.

Czytaj więcej
Deloitte: kibice przenoszą się ze stadionów i TV do internetu

Deloitte: kibice przenoszą się ze stadionów i TV do internetu

W przyszłym roku wartość globalnego rynku e-sportu ma osiągnąć miliard dolarów.

Czytaj więcej
Dorota Haller nową szefową marketingu Huawei w Polsce

Dorota Haller nową szefową marketingu Huawei w Polsce

Przeszła z firmy Medicover, wcześniej pracowała m.in. w BNP Paribas i PLL LOT.

Czytaj więcej
Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Podczas 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja.

Czytaj więcej
Empik z nowym narzędziem łączącym online z offline

Empik z nowym narzędziem łączącym online z offline

Sieć wprowadza nowe rozwiązanie - ekspresową rezerwację produktu w sklepie.

Czytaj więcej
Narzędzie eBaymag dostępne w języku polskim

Narzędzie eBaymag dostępne w języku polskim

Bezpłatne, zautomatyzowane narzędzie pomoże polskim sprzedawcom na portalu aukcyjnym eBay poszerzenie swojej oferty o zagraniczne rynki.

Czytaj więcej