O marketingu

Koral z Chłodzimierzem i technologią na pohybel upałom

Koral z Chłodzimierzem i technologią na pohybel upałom

Wystartowała letnia kampania lodów marki Koral "Pogromcy upału".

Czytaj więcej
24/7Communication odpowiada za komunikację McDonald’s na Instagramie

24/7Communication odpowiada za komunikację McDonald’s na Instagramie

Agencja będzie moderować profil McDonald's Polska, zadba o produkcję materiałów i współpracę z ilustratorami.

Czytaj więcej
Polacy spędzają mniej czasu przed ekranami telewizorów

Polacy spędzają mniej czasu przed ekranami telewizorów

Rekompensują to sobie wpatrywaniem się w smartfony.

Czytaj więcej
Wielka Brytania: Tesco ulepsza Clubcard

Wielka Brytania: Tesco ulepsza Clubcard

Zmiany obejmują między innymi wprowadzenie nowej, zbliżeniowej karty Clubcard.

Czytaj więcej
Sklep, w którym można płacić wysiłkiem

Sklep, w którym można płacić wysiłkiem

Reebok Fit Shop wprowadza komunikacyjnie agencja Cut The Mustard.

Czytaj więcej
Outhorn rusza z kampanią Misja Sierra Nevada

Outhorn rusza z kampanią Misja Sierra Nevada

Najsilniejsze jak dotąd wsparcie reklamowe marki.

Czytaj więcej
Kusznierewicz ambasadorem konkursu Kocham To!

Kusznierewicz ambasadorem konkursu Kocham To!

Wystartowała druga edycja projektu marki Siemens.

Czytaj więcej
Trzy trendy, które zmienią e-commerce

Trzy trendy, które zmienią e-commerce

Big Data może być błogosławieństwem lub przekleństwem, w zależności od tego, jak się z tej wiedzy korzysta - pisze Łukasz Abgarowicz, business development director RTB House w Polsce.

Czytaj więcej
Polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni

Polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni

To jeden z wniosków płynących z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA oraz danych NC+.

Czytaj więcej
Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

Marka będzie obecna m.in. na nośnikach reklamowych podczas meczów.

Czytaj więcej