O marketingu

Grupa LOTOS

Grupa LOTOS

Grupa LOTOS jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej koncernów naftowych zajmujących się nie tylko wydobyciem i przerobem ropy naftowej, ale także sprzedażą hurtową i detaliczną produktów naftowych.

Czytaj więcej
Litewska Maxima Grupė przejmuje Emperia Holding

Litewska Maxima Grupė przejmuje Emperia Holding

Firmy podpisały umowę, rozwojem Stokrotki zajmie się litewski inwestor.

Czytaj więcej
Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki

Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki

Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.

Czytaj więcej
Wokół budowania pozytywnych emocji

Wokół budowania pozytywnych emocji

Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.

Czytaj więcej
"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Kiedy uczynimy produkt bardziej "męskim", nikt na to nie zwraca uwagi. A kiedy bardziej "kobiecym", okazuje się, że to jest śmieszne, dziwne" - mówi doktor Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Czytaj więcej
Leczenie kolorem i naturą

Leczenie kolorem i naturą

Opakowania stają się coraz istotniejszym elementem komunikacji leków bez recepty i suplementów diety. Czy produkty OTC skazane są jednak na mało kreatywne rozwiązania znane z opakowań papierosów, czy raczej na unikatowy design i wręcz biżuteryjny sznyt?

Czytaj więcej
69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych

69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych

To wynik badania Digital Payments Study przeprowadzonego na zlecenie Visa.

Czytaj więcej
Czy warto organizować świąteczne akcje promocyjne?

Czy warto organizować świąteczne akcje promocyjne?

Okres przedświąteczny to czas największych żniw dla branży handlowej. Czy w tym czasie warto dodatkowo inwestować w działania promocyjne w punktach sprzedaży?

Czytaj więcej
Analiza danych: szukajcie, a znajdziecie

Analiza danych: szukajcie, a znajdziecie

O biznesowych pożytkach z "kopania w danych" opowiada Łukasz Kobyliński, Chief Science Officer w Sages, adiunkt w Instytucie Podstaw Informatyki PAN.

Czytaj więcej
Jysk otworzy w Polsce kolejne sklepy w nowym formacie

Jysk otworzy w Polsce kolejne sklepy w nowym formacie

Prezes Lars Larsen przy okazji publikacji rocznych wyników firmy poinformował, że Polska jest jednym z głównych rozwojowych rynków sieci.

Czytaj więcej