O marketingu

Credit Agricole uruchomił bota na Facebook Messengerze

Credit Agricole uruchomił bota na Facebook Messengerze

Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw oraz start-up Wandlee.

Czytaj więcej
Kofola zamyka trzecią już fabrykę w Polsce

Kofola zamyka trzecią już fabrykę w Polsce

Po zakładach w Tychach (2009) i Bielsku Podlaskim (ub. r.) Czesi zamykają fabrykę w Grodzisku Wielkopolskim.

Czytaj więcej
Unilever oszczędza i ma wyniki

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To m.in. efekt planu oszczędnościowego.

Czytaj więcej
Megafuzja w przemyśle tytoniowym zatwierdzona

Megafuzja w przemyśle tytoniowym zatwierdzona

W wyniku przejęcia Reynolds American przez British American Tobacco powstanie największy tytoniowy koncern świata.

Czytaj więcej
Empik w nowej odsłonie w łódzkiej Manufakturze

Empik w nowej odsłonie w łódzkiej Manufakturze

Łódzki Empik zamienił się w Future Store.

Czytaj więcej
Audioriver Festival po raz 6. z agencją Allegro

Audioriver Festival po raz 6. z agencją Allegro

Agencja zajmuje się m.in. całościową obsługą PR festiwalu i wszystkich wydarzeń towarzyszących.

Czytaj więcej
Letnie festiwale ponad podziałami

Letnie festiwale ponad podziałami

Letnie festiwale mają coraz częściej charakter interdyscyplinarny, łącząc różne gatunki sztuki i formy aktywności.

Czytaj więcej
Mars: europejska premiera nowej marki

Mars: europejska premiera nowej marki

Goodness Knows to marka niskokalorycznych owocowo-zbożowych batonów znana dotąd tylko na amerykańskim rynku.

Czytaj więcej
Rekordowe półrocze dla Skody

Rekordowe półrocze dla Skody

Rośnie sprzedaż marki oraz wydatki reklamowe całej Volkswagen Group Polska.

Czytaj więcej
Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA

Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA

Sąd federalny odrzucił skargę amerykańskiej sieci Kroger.

Czytaj więcej