O marketingu

Rekordowe półrocze dla Skody

Rekordowe półrocze dla Skody

Rośnie sprzedaż marki oraz wydatki reklamowe całej Volkswagen Group Polska.

Czytaj więcej
Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA

Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA

Sąd federalny odrzucił skargę amerykańskiej sieci Kroger.

Czytaj więcej
Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie

Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie

Po ponad rocznych testach napój w nowej odsłonie w pierwszej kolejności pojawi się w sierpniu br. na rynku amerykańskim.

Czytaj więcej
Fiat podejmuje współpracę z Bulgari

Fiat podejmuje współpracę z Bulgari

Zostało wyprodukowanych 1600 miniaturowych Fiatów 500F dla 300 salonów jubilerskich Bulgari na całym świecie.

Czytaj więcej
Piotr i Paweł otwiera sklepy na stacjach BP

Piotr i Paweł otwiera sklepy na stacjach BP

BP i sieć supermarketów zaprezentują 9 sierpnia br. w Warszawie nowy koncept sklepów Piotr i Paweł.

Czytaj więcej
Połowa leków kupowanych online to produkty podrobione

Połowa leków kupowanych online to produkty podrobione

Według WHO co setny lek na polskim rynku jest podrobiony, a Polacy wydają na fałszywki 100 mln zł rocznie.

Czytaj więcej
Co dekadę coś nowego!

Co dekadę coś nowego!

Od "dużo i tanio" do marek tożsamości społecznej w branży retail w Polsce.

Czytaj więcej
Trudno być liderem [wywiad]

Trudno być liderem [wywiad]

Arkadiusz Gwizdek, obecny marketing director marki Skoda w Volkswagen Group Polska zdecydował się odpowiedzieć redakcji MMP na wiele niełatwych pytań. Opowiedział nam m.in. o trudach liderowania i ... kanibalizmie.

Czytaj więcej
Rainbow Tours wydaje najwięcej na reklamę display

Rainbow Tours wydaje najwięcej na reklamę display

Firma wydała 320 tys. zł: to prawie połowa wydatków wszystkich innych biur podróży na rynku.

Czytaj więcej
Netto Polska: odszedł Kent Fogh Petersen

Netto Polska: odszedł Kent Fogh Petersen

31 lipca 2017 r. Kent Fogh Petersen zrezygnował z pełnienia funkcji dyrektora generalnego Netto Polska.

Czytaj więcej