O marketingu

IKEA dojrzała do zmian

IKEA dojrzała do zmian

Szwedzka sieć tradycyjnie z końcem wakacji wprowadza na rynek nowy katalog. Nowością jest platforma komunikacyjna i hasło "Niech żyje dom!". A nade wszystko - refleksja nad znaczeniem pojęcia "zmiany", do której źródeł znaczenia zdaje się prowadzić przesłanie nowego spotu reklamowego.

Czytaj więcej
Amazon tnie ceny w Whole Foods

Amazon tnie ceny w Whole Foods

Niższe ceny obowiązują od 28 sierpnia.

Czytaj więcej
Carrefour wdraża usługę SąSiatki

Carrefour wdraża usługę SąSiatki

Oparta jest na mechanizmach ekonomii współpracy.

Czytaj więcej
Krystyna Czubówna prezentuje innowacyjną mysz Microsoftu

Krystyna Czubówna prezentuje innowacyjną mysz Microsoftu

Microsoft Arc Mouse i Surface Arc Mouse już na polskim rynku.

Czytaj więcej
VML wdraża serwis internetowy mAuto

VML wdraża serwis internetowy mAuto

Program mAuto to sposób finansowania samochodów osobowych i dostawczych realizowany przez mLeasing.

Czytaj więcej
Fructis rusza z konkursem

Fructis rusza z konkursem

Marka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.

Czytaj więcej
IKEA dla Firm w centrum Warszawy

IKEA dla Firm w centrum Warszawy

To pierwsza taka inicjatywa Grupy IKEA na świecie.

Czytaj więcej
Plus Music zamiast Muzodajni

Plus Music zamiast Muzodajni

Polkomtel idzie w ślady Apple i Google i przemianowuje swój serwis z muzyką.

Czytaj więcej
Buña - nowa marka kosmetyczna na rynku

Buña - nowa marka kosmetyczna na rynku

To kolejne poszerzenie portfolio Basel Olten Pharm.

Czytaj więcej
Nowa receptura batonów Bakalland BA!

Nowa receptura batonów Bakalland BA!

Bakalland - lider rynku bakalii i batonów zbożowych, wprowadza udoskonalone batony BA!

Czytaj więcej