Wawel chce czynić dobro
Chwilę po starcie nowej platformy komunikacyjnej Wedla na plac czekoladowego boju wkracza krakowski Wawel. Walka o konsumenta w tym sezonie będzie słodka, ale zaciekła.
Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku
18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.
Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek
14 września o godz. 12.00 zostanie otwarta dla klientów stołeczna Galeria Północna. Jest to pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat (po Złotych Tarasach).
Lidl rusza ze sprzedażą przez internet
Lidl-shop.cz jest czwartym sklepem internetowym dyskontera i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej.
Fantasia idzie tropem mody
Marka Danone startuje z akcją promocyjną we współpracy z Answear.
Lidl oferuje wycieczki
Sieć zaskakuje wejściem w segment usług turystycznych w Polsce.
Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce
Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.
Heidi Klum projektuje dla Lidla
W przyszłym tygodniu w sieci dyskontów będą dostępne ubrania zaprojektowane przez supermodelkę i jej przyjaciół.
Tesco rozwija sprzedaż "nieidealnych" warzyw
Nowe produkty dostępne są już w kilkuset sklepach sieci w Polsce.
Ambra wydała w ostatnim roku 12,9 mln zł na wsparcie swoich marek
Dzięki takim działaniom i dobremu wykorzystaniu koniunktury rynkowej firma może pochwalić się ponad 9 proc. dynamika wzrostu