O marketingu

Wawel chce czynić dobro

Chwilę po starcie nowej platformy komunikacyjnej Wedla na plac czekoladowego boju wkracza krakowski Wawel. Walka o konsumenta w tym sezonie będzie słodka, ale zaciekła.

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

14 września o godz. 12.00 zostanie otwarta dla klientów stołeczna Galeria Północna. Jest to pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat (po Złotych Tarasach).

Lidl rusza ze sprzedażą przez internet

Lidl-shop.cz jest czwartym sklepem internetowym dyskontera i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Fantasia idzie tropem mody

Marka Danone startuje z akcją promocyjną we współpracy z Answear.

Lidl oferuje wycieczki

Sieć zaskakuje wejściem w segment usług turystycznych w Polsce.

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Heidi Klum projektuje dla Lidla

W przyszłym tygodniu w sieci dyskontów będą dostępne ubrania zaprojektowane przez supermodelkę i jej przyjaciół.

Tesco rozwija sprzedaż "nieidealnych" warzyw

Nowe produkty dostępne są już w kilkuset sklepach sieci w Polsce.

Ambra wydała w ostatnim roku 12,9 mln zł na wsparcie swoich marek

Dzięki takim działaniom i dobremu wykorzystaniu koniunktury rynkowej firma może pochwalić się ponad 9 proc. dynamika wzrostu