O marketingu

Carrefour obiera nowy kierunek rozwoju marek własnych

Carrefour obiera nowy kierunek rozwoju marek własnych

Detalista wprowadza na półki osiem nowych linii marek własnych.

Czytaj więcej
Wawel chce czynić dobro

Wawel chce czynić dobro

Chwilę po starcie nowej platformy komunikacyjnej Wedla na plac czekoladowego boju wkracza krakowski Wawel. Walka o konsumenta w tym sezonie będzie słodka, ale zaciekła.

Czytaj więcej
Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Czytaj więcej
Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

14 września o godz. 12.00 zostanie otwarta dla klientów stołeczna Galeria Północna. Jest to pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat (po Złotych Tarasach).

Czytaj więcej
Lidl rusza ze sprzedażą przez internet

Lidl rusza ze sprzedażą przez internet

Lidl-shop.cz jest czwartym sklepem internetowym dyskontera i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej
Fantasia idzie tropem mody

Fantasia idzie tropem mody

Marka Danone startuje z akcją promocyjną we współpracy z Answear.

Czytaj więcej
Lidl oferuje wycieczki

Lidl oferuje wycieczki

Sieć zaskakuje wejściem w segment usług turystycznych w Polsce.

Czytaj więcej
Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Czytaj więcej
Heidi Klum projektuje dla Lidla

Heidi Klum projektuje dla Lidla

W przyszłym tygodniu w sieci dyskontów będą dostępne ubrania zaprojektowane przez supermodelkę i jej przyjaciół.

Czytaj więcej
Tesco rozwija sprzedaż "nieidealnych" warzyw

Tesco rozwija sprzedaż "nieidealnych" warzyw

Nowe produkty dostępne są już w kilkuset sklepach sieci w Polsce.

Czytaj więcej