O mediach

TVN Media oferuje bezpośredni zakup produktów oglądanych w materiale wideo media-tv

TVN Media oferuje bezpośredni zakup produktów oglądanych w materiale wideo

Pierwsi użytkownicy nowej oferty reklamowej in-video commerce to Domodi i Apart.

Czytaj więcej
TVP i EBU podpisały umowę dotyczącą Eurowizji Junior 2019 [wideo] media-tv

TVP i EBU podpisały umowę dotyczącą Eurowizji Junior 2019 [wideo]

Event muzyczny zostanie zorganizowany w Gliwicach w listopadzie br.

Czytaj więcej
TalentMedia kupuje Gamellona i powstaje grupa LTTM media-internet

TalentMedia kupuje Gamellona i powstaje grupa LTTM

LTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 mln subskrypcji.

Czytaj więcej
Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS media-ooh

Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See & Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).

Czytaj więcej
Czysta informacja i reklama media-internet

Czysta informacja i reklama

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.

Czytaj więcej
Amazon Prime Video w T-Mobile za 13 zł miesięcznie media-internet

Amazon Prime Video w T-Mobile za 13 zł miesięcznie

T-Mobile, jako pierwszy z krajowych operatorów komórkowych, wprowadza usługę do swojej oferty.

Czytaj więcej
"Food Service" zwiększa objętość, zmienia format i layout media-prasa

"Food Service" zwiększa objętość, zmienia format i layout

Sierpniowy numer "Food Service" jest ostatnim wydaniem w znanej od 9 lat formie. Od września magazyn będzie ukazywać się w nowej szacie graficznej. Wzrośnie nieco objętość czasopisma, a format będzie mniejszy - bardziej poręczny.

Czytaj więcej
"Zdrowie na talerzu" - nowy magazyn w Burda Media media-prasa

"Zdrowie na talerzu" - nowy magazyn w Burda Media

Redaktor naczelną pisma jest Anetta Sokołowska.

Czytaj więcej
Clear Channel Poland powiększyło zasięg sieci digitali media-ooh

Clear Channel Poland powiększyło zasięg sieci digitali

Ogólnopolska sieć liczy obecnie 186 ekranów elektronicznych w 13 galeriach handlowych premium.

Czytaj więcej
Zenith: Czas oglądania treści wideo osiągnie w  Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie media-internet

Zenith: Czas oglądania treści wideo osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie

Prognoza zakłada jednocześnie, że światowy rynek reklamy TV skurczy się ze 183 mld dol. obecnie do 180 mld dol.

Czytaj więcej