O mediach

Nowy polski serial Crime + Investigation media-tv

Nowy polski serial Crime + Investigation

Rozpoczęły się prace nad serią "Polskie zabójczynie". Premiera jesienią br.

Czytaj więcej
Adrian Harasim dyrektorem programowym Eska TV i Eska TV Extra media-tv

Adrian Harasim dyrektorem programowym Eska TV i Eska TV Extra

Nadal będzie też szefem muzycznym Eski TV.

Czytaj więcej
Już oficjalnie: polski "Vogue" w przyszłym roku media-prasa

Już oficjalnie: polski "Vogue" w przyszłym roku

Polska edycja pisma ma się wyraźnie różnić od innych 22 wydań.

Czytaj więcej
Godziny między 20-22 to najlepszy czas reklamowy w internecie media-internet

Godziny między 20-22 to najlepszy czas reklamowy w internecie

Najefektywniejszym "reklamowo-zakupowym" dniem okazuje się wtorek.

Czytaj więcej
Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor media-ooh

Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

Czytaj więcej
W czasie wakacji stacja Da Vinci Learning będzie bliżej swoich widzów PROMOCJA

W czasie wakacji stacja Da Vinci Learning będzie bliżej swoich widzów

Od 27 czerwca do 27 sierpnia spotka się z nimi w 18 polskich miastach.

Czytaj więcej
Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń media-internet

Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń

Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się ponad 80 filmów.

Czytaj więcej
Grupa Interia.pl rośnie najszybciej wśród polskich portali internetowych PROMOCJA

Grupa Interia.pl rośnie najszybciej wśród polskich portali internetowych

Rok po wprowadzeniu nowych badań PBI/Gemius wyniki są jednoznaczne - Grupa Interia.pl oraz domena Interia zanotowały największe wzrosty spośród wszystkich polskich portali internetowych.

Czytaj więcej
Wystartowała kolejna edycja "Kina na leżakach" media-inne

Wystartowała kolejna edycja "Kina na leżakach"

Broker reklamy kinowej KinAds po raz piąty organizuje bezpłatne seanse filmowe.

Czytaj więcej
Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad] media-internet

Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad]

- Musiało się wydarzyć kilka szokujących sytuacji, które dotknęły największe światowe koncerny, abyśmy zrozumieli, jak ważny jest kontekst reklamy. Powierzchnie reklamowe premium będą więc miały coraz większe znaczenie - mówi Marta Sułkiewicz, business development director/advertisers EMEA Gemius

Czytaj więcej