O mediach

Oscary 2024 bez większych zaskoczeń - triumfuje “Oppenheimer"

"Oppenheimer" w reżyserii Christophera Nolana, nominowany w 13 kategoriach, zdobył 7 statuetek, w tym najważniejszą, dla najlepszego filmu.

Kim jest użytkownik VoD [badanie]

Badanie Zymetrii prezentuje profile użytkowników najpopularniejszych serwisów VOD w Polsce.

Paweł Cybulski nowym menedżerem ds. marketingu i sprzedaży "Pisma"

Przyszedł na miejsce Kaliny Wyszyńskiej, która od jesieni ub.r. na co dzień nie pracuje operacyjnie z zespołem "Pisma", ale pozostaje w zarządzie fundacji wydającej magazyn.

TVN wystartował z wiosenną ramówką

Najmocniejszą pozycją w ofercie ma być polska wersja międzynarodowego hitu "The Traitors".

Fake Out of Home (FOOH): rewolucja w marketingu OOH

Ta forma komunikacji marketingowej zyskała na popularności dzięki swoim unikatowym cechom, które znacząco odróżniają ją od tradycyjnych metod reklamy zewnętrznej.

Marta Osińska: Outdoor przestaje być postrzegany jako medium niemierzalne

Wdrożone w ubiegłym roku rozwiązanie Precision OOH okazało się game changerem. Dzięki niemu wzbogaciliśmy raportowanie kampanii o strukturę widowni, do której dotarła reklama na wybranym nośniku - pisze Marta Osińska, senior media strategy & innovations manager w domu mediowym Zenith.

Superauto.pl rusza z serią podcastów

"Kierunek sukces" porusza tematy związane ze sprzedażą, rozwojem i zarządzaniem.

Co nowego w social mediach (62)

W nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak pisze m.in. o planach Universal Music Group dotyczących wycofania muzyki z TikToka, nowej funkcji LinkedIna dla lepszego pomiaru efektywności reklam, testach funkcji "Flipside" na Instagramie oraz inwestycjach TikToka w narzędzia oparte na AI.

Zmiany personalne w Biurze Reklamy TVP

Z BR TVP rozstają się Ewelina Czuba i Adrian Wojtaszek. Dołącza Marcin Gudowicz, który może zostać szefem biura.

Publicis Groupe: czas oglądania telewizji z reklamami zmalał o 8% w ub.r.

Mimo tego rynek reklamy telewizyjnej według szacunków Publicisu urósł w ub.r. o 3,3%.