Oscary 2024 bez większych zaskoczeń - triumfuje “Oppenheimer"
"Oppenheimer" w reżyserii Christophera Nolana, nominowany w 13 kategoriach, zdobył 7 statuetek, w tym najważniejszą, dla najlepszego filmu.
GroupM: Branża wierzy w AI i big data, bez entuzjazmu o metaverse i NFT
Tylko garstka przedstawicieli rynku reklamowego widzi w technologii AI wyłącznie ryzyko dla swojej specjalizacji.
TikTok, RAS Polska, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Bauer i Multikino Media - Biurami Reklamy Roku
“Media Marketing Polska" przyznał tytuły, m.in. na podstawie obszernego badania Kantar Polska.
Powstaje Rada Polskich Mediów
Skupia redaktorów naczelnych i zastępców redaktorów naczelnych tytułów prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych oraz portali internetowych. Przewodniczącym został red. naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk.
Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł
W najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" - drugim, który prezentujemy w MMPOnline.pl - Marta Macke rozmawia z Katarzyną Gaweł, Head of Diversity, Equity & Inclusion (DEI) w grupie wydawniczej Ringier Axel Springer Polska.
Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
Sieć kinowa z okazji 25-lecia zaprasza kinomanów do wspólnej zabawy.
“Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
Uzyskawszy globalne wpływy z biletów kinowych w kwocie ponad 1,34 mld dol. "Barbie" nieznacznie wyprzedza dotychczasowego rekordzistę - "Harry Potter i Insygnia Śmierci: część 2" z 2011 roku.
Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
W 2022 r. jego przychody wzrosły o 81% w porównaniu z rokiem 2021.
Przetargowe wakacje
Kilka konkursów związanych z obsługą mediową rozgrzało nam lato. Mimo tego czekamy na jeszcze wyższą temperaturę.
Szefowa regionu
Izabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.