Media - INNE

Web Summit w pytaniach i odpowiedziach

Web Summit w pytaniach i odpowiedziach

Ostatni Web Summit podsumowuje Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD).

Czytaj więcej
Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji Spark Foundry

Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji Spark Foundry

Będzie odpowiadać za strategię oraz rekomendacje.

Czytaj więcej
Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

W dorocznym raporcie Biura Reklamy uhonorowaliśmy najlepsze biura w kategoriach TV, Internet, Radio, OOH, Magazyny, Dzienniki i Kino. Podstawą wyboru było badanie Kantar Millward Brown.

Czytaj więcej
MediaCom: Błaszczykowski najbardziej wpływową gwiazdą polskiego sportu

MediaCom: Błaszczykowski najbardziej wpływową gwiazdą polskiego sportu

W zestawieniu wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata, Roberta Lewandowskiego i Adama Małysza. Ranking powstał na bazie Influence Power Index, wskaźnika wyznaczanego przez MediaCom.

Czytaj więcej
Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali

Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali

Percepcja reklamy kinowej może być nawet pięciokrotnie lepsza niż reklamy telewizyjnej - mówi Mooky Greidinger, prezes i dyrektor generalny Cineworld.

Czytaj więcej
Trzy polskie filmy nagrodzone na 33. WFF

Trzy polskie filmy nagrodzone na 33. WFF

Wśród filmów nagrodzonych na 33. Warszawskim Festiwalu Filmowym są trzy polskie: film fabularny "Pomiędzy słowami", pełnometrażowy dokument "Hugo" oraz krótkometrażowy dokument "Jak zostać papieżem".

Czytaj więcej
Polsko-brytyjska animacja podbija Włochy

Polsko-brytyjska animacja podbija Włochy

"Twój Vincent" w ciągu trzech dni wyświetlania we Włoszech zarobił 1,3 mln dolarów.

Czytaj więcej
FullSix Media, nowa spółka Havas Media Group, będzie pracować dla LOT

FullSix Media, nowa spółka Havas Media Group, będzie pracować dla LOT

Marketer i dom mediowy oficjalnie potwierdzają rozstrzygnięcie przetargu.

Czytaj więcej
RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych

RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych

Niezależna francuska agencja badawcza przygotowująca globalne rankingi domów mediowych doceniła wagę nagród przyznawanych przez nasz magazyn.

Czytaj więcej
Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla"

Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla"

Frekwencja blisko 1 mln 460 tys. widzów po drugim weekendzie na ekranach.

Czytaj więcej