Media - INNE

Wystartowała kolejna edycja "Kina na leżakach"

Wystartowała kolejna edycja "Kina na leżakach"

Broker reklamy kinowej KinAds po raz piąty organizuje bezpłatne seanse filmowe.

Czytaj więcej
Easymedia i Digital Resolution wprowadzają markę Avia

Easymedia i Digital Resolution wprowadzają markę Avia

Marka stacji paliw jest obecna w 14 krajach.

Czytaj więcej
Filmowe Lato z Orange i Multikinem - najdłuższa filmowa przygoda wakacji

Filmowe Lato z Orange i Multikinem - najdłuższa filmowa przygoda wakacji

14 czerwca rusza Filmowe Lato z Orange i Multikinem. Bezpłatne kino plenerowe pojawi się w 34 miejscowościach na terenie całej Polski. Do 17 września odbędą się w nich aż 84 pokazy!

Czytaj więcej
MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje marką contentmarketingową MEC.

Czytaj więcej
Nowe osoby w studiu animacji Human Ark

Nowe osoby w studiu animacji Human Ark

Magdalena Grzesz i Arkadiusz Leszko dołączyli do zespołu studia animacji i postprodukcji Human Ark, zasilając pion produkcji reklam.

Czytaj więcej
Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot

Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot

To proces globalny. Zmiany w Polsce zajdą do końca 2017 r.

Czytaj więcej
Patrycja Zarychta "Szczęście"

Patrycja Zarychta "Szczęście"

Debiutancki album młodej wokalistki w sprzedaży m. in. w sieci sklepów Empik.

Czytaj więcej
Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Agencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".

Czytaj więcej
"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE

"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE

"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"

Czytaj więcej
Telewizja ma się świetnie, ale…

Telewizja ma się świetnie, ale…

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

Czytaj więcej