Zaangażuj, bądź kreatywny, opowiadaj historię
- Outdoor to jedyne medium, które komunikuje samą reklamę - żadnych kontekstów i treści redakcyjnych, czysta konsumpcja reklamy - pisze Agnieszka Szlaska, dyrektor ds. komunikacji i promocji Clear Channel Poland.
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"
To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.
OOH cały czas w górę
Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera
Agencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.
Syzygy oficjalnie startuje w Polsce
Lokalny oddział międzynarodowej agencji zostaje wydzielony ze struktur Ars Thanea.
Facebook wiecznie "live"
Najskuteczniejsze marki w social mediach komunikują się ze swoimi odbiorcami jak ze znajomi, rozmawiając z nimi tym samym językiem, ukazując rzeczywistość wokół siebie.
Odbiorca ma detektor bulszitu [wywiad]
- Tworzymy treści i dopasowujemy do kanału i monitorujemy na bieżąco, by móc szybko reagować na sytuacje. Ten schemat działania agencji wykracza poza samą kreację. Wierzę w sens takiej oferty w agencji mediowej. I nie sądzę, żeby to była moda - mówi Maciej Maciejewski - szef MEC Wavemaker.
OOH nadal w górę
Wyniki branży potwierdziły wcześniejsze prognozy IGRZ dotyczące ustabilizowania się rynku OOH w Polsce.
Polsat chce do kina
Spółki Grupy ogłosiły długofalową współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej pod nazwą Cyfrowa Strefa Twórców.
ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"
Podczas uroczystej gali w Pin-Up Studio uhonorowaliśmy najlepsze domy mediowe i agencje reklamowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 16.