Media - INNE

Zaangażuj, bądź kreatywny, opowiadaj historię

Zaangażuj, bądź kreatywny, opowiadaj historię

- Outdoor to jedyne medium, które komunikuje samą reklamę - żadnych kontekstów i treści redakcyjnych, czysta konsumpcja reklamy - pisze Agnieszka Szlaska, dyrektor ds. komunikacji i promocji Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Czytaj więcej
OOH cały czas w górę

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Czytaj więcej
IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera

IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera

Agencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Czytaj więcej
Syzygy oficjalnie startuje w Polsce

Syzygy oficjalnie startuje w Polsce

Lokalny oddział międzynarodowej agencji zostaje wydzielony ze struktur Ars Thanea.

Czytaj więcej
Facebook wiecznie "live"

Facebook wiecznie "live"

Najskuteczniejsze marki w social mediach komunikują się ze swoimi odbiorcami jak ze znajomi, rozmawiając z nimi tym samym językiem, ukazując rzeczywistość wokół siebie.

Czytaj więcej
Odbiorca ma detektor bulszitu [wywiad]

Odbiorca ma detektor bulszitu [wywiad]

- Tworzymy treści i dopasowujemy do kanału i monitorujemy na bieżąco, by móc szybko reagować na sytuacje. Ten schemat działania agencji wykracza poza samą kreację. Wierzę w sens takiej oferty w agencji mediowej. I nie sądzę, żeby to była moda - mówi Maciej Maciejewski - szef MEC Wavemaker.

Czytaj więcej
OOH nadal w górę

OOH nadal w górę

Wyniki branży potwierdziły wcześniejsze prognozy IGRZ dotyczące ustabilizowania się rynku OOH w Polsce.

Czytaj więcej
Polsat chce do kina

Polsat chce do kina

Spółki Grupy ogłosiły długofalową współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej pod nazwą Cyfrowa Strefa Twórców.

Czytaj więcej
ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Podczas uroczystej gali w Pin-Up Studio uhonorowaliśmy najlepsze domy mediowe i agencje reklamowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 16.

Czytaj więcej