Media - INNE

"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku

Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.

Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości

Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy, wprowadzając gwarancje dla konsumentów, by zdążyć przed nowym rokiem.

Polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku o 2,7 proc.

Taka sama dynamika ma się utrzymać również w przyszłym roku - prognozuje Zenith.

Plej kompleksowo dla OH Kino

Na rynku debiutuje nowa sieć kin.

Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo]

Cinema City zachęca do oglądania nowej serii "Gwiezdnych wojen". Kampanię realizuje Insignia.

Paradoks Polaka, który czyta

Polacy czytają coraz mniej książek, a sprzedaż e-booków rośnie.

"Po prostu przyjaźń" ma dobre wyniki

W ciągu niespełna tygodnia film obejrzało ponad 200 tys. widzów.

Kino na rozbiegu

Dystrybutorzy i sieci kinowe dopiero co ogłosili kolejny rekord frekwencyjny w kinie. Styczeń już zapowiada dalsze wzrosty i trwanie wznoszącej fali kinowej. Wciąż cieszy doskonała kondycja polskiego kina i niezawstydzająca frekwencja na polskich produkcjach.

Multikino zadowolone z promocji zrealizowanej z MasterCard

W grudniu minionego roku dzięki promocji udało się sprzedać 90 tys. biletów.

Dobry weekend otwarcia "Sztuki kochania"

Film biograficzny o Michalinie Wisłockiej w miniony weekend obejrzało ponad ćwierć miliona widzów.