"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku
Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.
Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości
Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy, wprowadzając gwarancje dla konsumentów, by zdążyć przed nowym rokiem.
Polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku o 2,7 proc.
Taka sama dynamika ma się utrzymać również w przyszłym roku - prognozuje Zenith.
Plej kompleksowo dla OH Kino
Na rynku debiutuje nowa sieć kin.
Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo]
Cinema City zachęca do oglądania nowej serii "Gwiezdnych wojen". Kampanię realizuje Insignia.
Paradoks Polaka, który czyta
Polacy czytają coraz mniej książek, a sprzedaż e-booków rośnie.
"Po prostu przyjaźń" ma dobre wyniki
W ciągu niespełna tygodnia film obejrzało ponad 200 tys. widzów.
Kino na rozbiegu
Dystrybutorzy i sieci kinowe dopiero co ogłosili kolejny rekord frekwencyjny w kinie. Styczeń już zapowiada dalsze wzrosty i trwanie wznoszącej fali kinowej. Wciąż cieszy doskonała kondycja polskiego kina i niezawstydzająca frekwencja na polskich produkcjach.
Multikino zadowolone z promocji zrealizowanej z MasterCard
W grudniu minionego roku dzięki promocji udało się sprzedać 90 tys. biletów.
Dobry weekend otwarcia "Sztuki kochania"
Film biograficzny o Michalinie Wisłockiej w miniony weekend obejrzało ponad ćwierć miliona widzów.