Media - INNE

Wideo online popularniejsze na mobile'u niż desktopach

Wideo online popularniejsze na mobile'u niż desktopach

Jeszcze w tym roku urządzenia mobilne staną się główną platformą do oglądania online wideo, zostawiając w tyle urządzenia stacjonarne - wynika z raportu Zenith "Online Video Forecasts 2016".

Czytaj więcej
Rewolucja w telemetrii? Czemu nie?

Rewolucja w telemetrii? Czemu nie?

- Jeśli w wyniku konfliktu TVP - Nielsen dojdzie do wyboru nowego partnera, wrócimy do sytuacji sprzed kilku lat, gdy na naszym rynku funkcjonowały dwa panele telemetryczne - uważa Tomasz Baran, ekspert ds. badań opinii i rynku z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej
MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r.

MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r.

W podziale na grupy mediowe najwięcej udziałów miało GroupM - 32,4 proc.

Czytaj więcej
ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje

ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje

Blog ScreenLovers zrealizował przegląd finansów oraz badanie firm audytu mediowego wśród przedstawicieli domów mediowych.

Czytaj więcej
Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy

Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy

Według badania New Age Media o frekwencji w kinach decyduje pokolenie milenialsów. Zwyżkująca frekwencja cieszy również reklamodawców - kino to jedna z najskuteczniejszych dróg dotarcia do odbiorców.

Czytaj więcej
Nagrody Hity Handlu wręczone

Nagrody Hity Handlu wręczone

Zwycięzców jubileuszowej 15. edycji konkursu poznaliśmy podczas uroczystej gali, która odbyła się 22 września w Restauracji Belvedere w Warszawie.

Czytaj więcej
Talent, zaufanie i transformacja [wywiad]

Talent, zaufanie i transformacja [wywiad]

- Dwie rzeczy, które powinniśmy wiedzieć lepiej od klienta, to to, jak wyglądają inne kategorie i jak konsumenci zachowują się jako ludzie, nie tylko jako nabywcy produktów i usług - mówi Rishad Tobaccowala, główny strateg Publicis Groupe.

Czytaj więcej
Platter by Karol Okrasa

Platter by Karol Okrasa

Szef kuchni Karol Okrasa czerpie swoje inspiracje z podróży po Polsce i świecie. Z każdego regionu wybiera unikalne produkty, przyprawy i smaki, które razem tworzą niepowtarzalną całość i łączą się w znakomite menu, które zachwyca subtelnością i wyjątkowością.

Czytaj więcej
Główny grzech programów lojalnościowych

Główny grzech programów lojalnościowych

Programy wsparcia sprzedaży czy akcje promocyjne, które przyciągną uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by podbiły serca tych, do których są kierowane?

Czytaj więcej
Milenialsi idą do kina

Milenialsi idą do kina

O frekwencji w kinach decyduje młode pokolenie. W dodatku reklama na dużym ekranie jest postrzegana pozytywnie.

Czytaj więcej