Media - INNE

Wideo z marką

Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy ShowMax - pokazuje nowe badanie MEC.

Telewizja ma się świetnie, ale…

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE

"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"

Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Agencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".

Patrycja Zarychta "Szczęście"

Debiutancki album młodej wokalistki w sprzedaży m. in. w sieci sklepów Empik.

Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot

To proces globalny. Zmiany w Polsce zajdą do końca 2017 r.

Nowe osoby w studiu animacji Human Ark

Magdalena Grzesz i Arkadiusz Leszko dołączyli do zespołu studia animacji i postprodukcji Human Ark, zasilając pion produkcji reklam.

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje marką contentmarketingową MEC.

Filmowe Lato z Orange i Multikinem - najdłuższa filmowa przygoda wakacji

14 czerwca rusza Filmowe Lato z Orange i Multikinem. Bezpłatne kino plenerowe pojawi się w 34 miejscowościach na terenie całej Polski. Do 17 września odbędą się w nich aż 84 pokazy!

Easymedia i Digital Resolution wprowadzają markę Avia

Marka stacji paliw jest obecna w 14 krajach.