Wideo z marką
Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy ShowMax - pokazuje nowe badanie MEC.
Telewizja ma się świetnie, ale…
Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.
"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE
"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"
Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka
Agencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".
Patrycja Zarychta "Szczęście"
Debiutancki album młodej wokalistki w sprzedaży m. in. w sieci sklepów Empik.
Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot
To proces globalny. Zmiany w Polsce zajdą do końca 2017 r.
Nowe osoby w studiu animacji Human Ark
Magdalena Grzesz i Arkadiusz Leszko dołączyli do zespołu studia animacji i postprodukcji Human Ark, zasilając pion produkcji reklam.
MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza
Emil Tumiłowicz pokieruje marką contentmarketingową MEC.
Filmowe Lato z Orange i Multikinem - najdłuższa filmowa przygoda wakacji
14 czerwca rusza Filmowe Lato z Orange i Multikinem. Bezpłatne kino plenerowe pojawi się w 34 miejscowościach na terenie całej Polski. Do 17 września odbędą się w nich aż 84 pokazy!
Easymedia i Digital Resolution wprowadzają markę Avia
Marka stacji paliw jest obecna w 14 krajach.