Media - INTERNET

"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności

"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności

To pierwszy taki projekt na polskim YouTubie.

Czytaj więcej
Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+

Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+

Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.

Czytaj więcej
McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Czytaj więcej
Twitch niekwestionowanym liderem transmisji na żywo online w II kwartale

Twitch niekwestionowanym liderem transmisji na żywo online w II kwartale

Na Twitch przypadło 72,2 proc. czasu transmisji oglądanych przez użytkowników platform live streaming, wynika z raportu firmy Stream Elements.

Czytaj więcej
HBO Max: WarnerMedia ujawnia nazwę nowego serwisu SVoD

HBO Max: WarnerMedia ujawnia nazwę nowego serwisu SVoD

Serwis ma ruszyć na wiosnę 2020 r. Na starcie w bibliotece programów będzie ponad 10 tys. tytułów.

Czytaj więcej
Bliżej klientów dzięki relacjom [wideo]

Bliżej klientów dzięki relacjom [wideo]

Relacji na Facebooku i Instagramie używają już nie tylko użytkownicy i influencerzy - w ciągu ostatnich miesięcy stały się doskonałym narzędziem komunikacji również dla firm.

Czytaj więcej
"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl

"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl

Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, a jej partnerem jest Greenpeace Polska.

Czytaj więcej
Aplikacja mobilna Gucci pozwala przymierzać buty

Aplikacja mobilna Gucci pozwala przymierzać buty

Technologię rozszerzonej rzeczywistości stworzył białoruski startup Wannaby.

Czytaj więcej
Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo]

Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo]

Transmisje na żywo pomagają markom tworzyć wyjątkowo autentyczny przekaz oraz nawiązywać bezpośredni kontakt z fanami i klientami. Dają widzom poczucie uczestnictwa oraz możliwość zobaczenia rzeczy i wydarzeń, które w normalnych okolicznościach byłyby dla nich niedostępne.

Czytaj więcej
YouTube i UMG wspólnie remasterują kultowe teledyski [wideo]

YouTube i UMG wspólnie remasterują kultowe teledyski [wideo]

Na razie udostępniły ponad 100 zremasterowanych filmów wideo, a do 2020 r. ma ich być 1000.

Czytaj więcej