Media - INTERNET

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi

Aby możliwa była monetyzacja kanału, musi być on oglądany przez 4 tys. godzin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mieć przynajmniej 1 tys. subskrybentów.

Czytaj więcej
Odświeżony serwis Homebook z nowymi funkcjonalnościami  i rekordowym wzrostem za 2017 rok!

Odświeżony serwis Homebook z nowymi funkcjonalnościami i rekordowym wzrostem za 2017 rok!

Homebook.pl to lider w branży wystroju wnętrz, istniejący na polskim rynku od 5 lat.

Czytaj więcej
Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach

Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach

Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.

Czytaj więcej
Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji, odchodzi z Onet-RAS Polska

Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji, odchodzi z Onet-RAS Polska

Tymczasowo zastąpi ją Agnieszka Skrzypek-Makowska.

Czytaj więcej
Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl

Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl

Paweł Stremski pozostaje dyrektorem programowym odpowiedzialnym za treści wszystkich serwisów grupy Gazeta.pl. Nową szefową Sport.pl będzie Marlena Jezierska.

Czytaj więcej
TVN uruchamia aplikację WebHop

TVN uruchamia aplikację WebHop

Umożliwia bezpłatne korzystanie z internetu mobilnego w zamian za oglądanie reklam.

Czytaj więcej
Saturday Night Live Polska już wkrótce

Saturday Night Live Polska już wkrótce

Premiera polskiej edycji legendarnego programu na Showmax w sobotę 2 grudnia o godzinie 21.

Czytaj więcej
Aplikacja "Avanti" pozwala na zakupy ze stron magazynu

Aplikacja "Avanti" pozwala na zakupy ze stron magazynu

Rozwiązanie otwiera też nowe obszary współpracy z reklamodawcami.

Czytaj więcej
Idagio: streaming dla fanów muzyki klasycznej

Idagio: streaming dla fanów muzyki klasycznej

Nowa generacja muzycznych serwisów streamingowych chce trafiać do precyzyjnie określonych grup odbiorców.

Czytaj więcej
Binge-watching coraz powszechniejszy

Binge-watching coraz powszechniejszy

MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.

Czytaj więcej