Media - INTERNET

Ruch na rynku VoD

Ruch na rynku VoD

Choć polski rynek VoD sukcesywnie zapełnia się serwisami najważniejszych międzynarodowych graczy, trudno mówić dziś o ich spektakularnych sukcesach nad Wisłą. Polski odbiorca na rewolucję w VoD jeszcze musi poczekać, podobnie jak właściciele serwisów na pierwsze większe pieniądze.

Czytaj więcej
Letni Chamski Podryw w ofercie LifeTube

Letni Chamski Podryw w ofercie LifeTube

Sieć zwiększa zasięg o kolejny kanał.

Czytaj więcej
Małżeństwo Lewandowskich inwestuje w portal ślubny

Małżeństwo Lewandowskich inwestuje w portal ślubny

Robert i Anna Lewandowscy zainwestowali 3,5 mln zł w serwis ślubny Wedding.pl.

Czytaj więcej
Internet z gwarancją kultury [wywiad]

Internet z gwarancją kultury [wywiad]

O decyzji o rozstaniu z TVP, kondycji zawodu dziennikarza i zmianach w mediach internetowych rozmawiamy z Katarzyną Janowską, dyrektor wydawnicza i redaktor naczelna w dziale Kultury Grupy Onet-RAS Polska, była dyrektor TVP Kultura.

Czytaj więcej
L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose

L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose

Grupa L’Oréal ogłosiła pięć pierwszych start-upów technologicznych, które otrzymają od firmy wsparcie w ramach programu prowadzonego wspólnie Founders Factory - programem Beauty.

Czytaj więcej
Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka

Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka

- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.

Czytaj więcej
UOKiK sprawdza niektóre zapisy Facebooka

UOKiK sprawdza niektóre zapisy Facebooka

Czy zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników stosowane przez Facebook Ireland mogą naruszać prawa konsumentów?

Czytaj więcej
Influencerzy w akcji charytatywnej IndaHash

Influencerzy w akcji charytatywnej IndaHash

Platforma skierowała zaproszenie do udziału w akcji UNICEF-u do setek influencerów jednocześnie.

Czytaj więcej
Crowdfest 2016 z nagrodą główną dla Magic of Y

Crowdfest 2016 z nagrodą główną dla Magic of Y

Główną nagrodę za największą kampanię crowdfundingową roku 2016 w kategorii design otrzymał Iluzjonista Magic of Y. Twórca uzyskał aż 777 proc. zakładanego celu.

Czytaj więcej
Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google

Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google

Za mistrzostwami w wyszukiwarce uplasował się temat Pokemon Go.

Czytaj więcej