Media - INTERNET

Katarzyna Kolanowska z nową funkcją w Agorze

Katarzyna Kolanowska z nową funkcją w Agorze

Będzie zastępcą dyrektora segmentu internet.

Czytaj więcej
Cała nadzieja w wideo

Cała nadzieja w wideo

Według agencji Zenith globalne wydatki na reklamę wideo online wzrosną w br. o 23 proc. i osiągną wartość 27,2 mld dol. W Polsce wydatki na reklamę wideo online wzrosną w tym roku o 33 proc.

Czytaj więcej
Krzysztof Stopa CFO Onet-RAS Polska

Krzysztof Stopa CFO Onet-RAS Polska

Dołączy do zarządu Grupy Onet-Ringier Axel Springer Polska.

Czytaj więcej
Maciej Nowak dyrektorem ds. biznesu e-commerce w Agorze

Maciej Nowak dyrektorem ds. biznesu e-commerce w Agorze

Na jego dotychczasowe stanowisko dyrektora biznesu internetowego czasopism Agory awansowała Wioleta Deptuła.

Czytaj więcej
Lepiej niż w branży tech [wywiad]

Lepiej niż w branży tech [wywiad]

- Agencje wciąż są miejscem dla ludzi kreatywnych i  kojarzą się z  większą otwartością na świat niż firmy z  sektora tech. Praca jest bardzo urozmaicona - pracujemy z  różnymi klientami, kategoriami produktowymi - mówi Michael J. Miraflor, SVP global head of futures & innovation w  Blue 449.

Czytaj więcej
Coca-Cola przygotowała serial dla nastolatków "Storyline"

Coca-Cola przygotowała serial dla nastolatków "Storyline"

Serial będzie dostępny m.in. w aplikacji Coca-Cola WOAH oraz na YouTube. Premiera pierwszego odcinka obędzie się dzisiaj.

Czytaj więcej
Michał Hejka prezesem IDMnet i Accorp

Michał Hejka prezesem IDMnet i Accorp

Dotychczasowa prezes obu spółek Anna Kaczmarska rozstaje się z Grupą ZPR Media po 18 latach.

Czytaj więcej
Godziny między 20-22 to najlepszy czas reklamowy w internecie

Godziny między 20-22 to najlepszy czas reklamowy w internecie

Najefektywniejszym "reklamowo-zakupowym" dniem okazuje się wtorek.

Czytaj więcej
Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń

Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń

Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się ponad 80 filmów.

Czytaj więcej
Grupa Interia.pl rośnie najszybciej wśród polskich portali internetowych

Grupa Interia.pl rośnie najszybciej wśród polskich portali internetowych

Rok po wprowadzeniu nowych badań PBI/Gemius wyniki są jednoznaczne - Grupa Interia.pl oraz domena Interia zanotowały największe wzrosty spośród wszystkich polskich portali internetowych.

Czytaj więcej