Niepomijalne wideo
Rynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.
Second screen rządził na Filmteractive 2013
Zakończyła się trzecia edycja Filmteractive, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym.
Potrzebny rebranding branży digital [wywiad]
- Różnica między największymi agencjami a resztą rynku jest ogromna, zaczynając od oferty, a kończąc na jakości świadczonych usług, faktycznej znajomości branży i chęci rozwoju - mówi Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.
Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google?
Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.
Teraz najwięksi w Polsce [wywiad]
-Mamy konkretny pomysł na Socializera, który pozwala na skalowanie tego biznesu na rynki międzynarodowe - o akwizycji grupy mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
Online ma przyszłość
Firmy poszukują nowoczesnych narzędzi, których wykorzystanie ułatwi realizację projektów biznesowych. Sytuacja taka ma także miejsce w przypadku programów lojalnościowych czy motywacyjnych - pisze Paweł Łokaj, senior program manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo.
Internet - lek na całe zło
Żyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.
Goldbach Audience konsoliduje media
Goldbach Audience przejmie od Goldbach Interactive klientów bezpośrednich w zakresie zakupu mediów. Zmianie ulega także struktura tej marki.
Telefon pod ręką
W trakcie bloków reklamowych w TV przenosimy się na drugi ekran, najczęściej do telefonu - wynika z badania IRCenter.com.
Tablet Polaka to najczęściej Samsung
Co trzeci polski internauta ma tablet, ubywa komputerów stacjonarnych - MEC prezentuje II część "MEC Mobile Report".