Media - INTERNET

Niepomijalne wideo

Rynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.

Second screen rządził na Filmteractive 2013

Zakończyła się trzecia edycja Filmteractive, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym.

Potrzebny rebranding branży digital [wywiad]

- Różnica między największymi agencjami a resztą rynku jest ogromna, zaczynając od oferty, a kończąc na jakości świadczonych usług, faktycznej znajomości branży i chęci rozwoju - mówi Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google?

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Teraz najwięksi w Polsce [wywiad]

-Mamy konkretny pomysł na Socializera, który pozwala na skalowanie tego biznesu na rynki międzynarodowe - o akwizycji grupy mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Online ma przyszłość

Firmy poszukują nowoczesnych narzędzi, których wykorzystanie ułatwi realizację projektów biznesowych. Sytuacja taka ma także miejsce w przypadku programów lojalnościowych czy motywacyjnych - pisze Paweł Łokaj, senior program manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo.

Internet - lek na całe zło

Żyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.

Goldbach Audience konsoliduje media

Goldbach Audience przejmie od Goldbach Interactive klientów bezpośrednich w zakresie zakupu mediów. Zmianie ulega także struktura tej marki.

Telefon pod ręką

W trakcie bloków reklamowych w TV przenosimy się na drugi ekran, najczęściej do telefonu - wynika z badania IRCenter.com.

Tablet Polaka to najczęściej Samsung

Co trzeci polski internauta ma tablet, ubywa komputerów stacjonarnych - MEC prezentuje II część "MEC Mobile Report".