Media - INTERNET

Multiscreening oczami Mindshare

Najwięcej czasu - średnio ponad trzy godziny dziennie - spędzamy, używając komputera - stacjonarnego lub laptopa.

Czy polskie firmy wykorzystują potencjał YouTube?

Powstał raport Chimney’s YouTop100 z rankingiem najefektywniejszych polskich firm w obszarze internetowej komunikacji wideo.

Sukces viralowy w wersji wideo

Kwiecień 2014, po konferencji prasowej Jerzego Janowicza media w całej Polsce cytują jego wypowiedź: "trenujemy po szopach".

Nowe myślenie o komunikacji

O roli agencji interaktywnych, mobile marketingu i RTB mówi Jean Lin, CEO Isobar Global.

Wirtualna Publiczna

Portal Wirtualna Polska chce wejść na giełdę, liczy, że ze sprzedaży zgarnie 80-100 mln zł. Część pójdzie na spłatę zadłużenia, a część na kolejne akwizycje.

(Nie)legalny seansik

Z badania MEC VideoTrack wynika, że 27 proc. internautów ściąga filmy i seriale z sieci, a kwestia legalności jest dla e-widzów mało istotna.

AdEx: w I kwartale br. reklama internetowa wzrosła o ponad 13 proc.

Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna.

Crossmedia w TVP

Niewątpliwie rok 2015, a z pewnością 2016 możemy ogłosić "rokiem wideo". Według badania "Adex" reklama wideo w Polsce w I kwartale tego roku zanotowała 31% wzrostu rok do roku. Trend ten jeszcze długo będzie stanowić dźwignię wzrostu reklamy internetowej. Reklama wideo jest doskonałym uzupełnieniem

Mediaplanerzy: "Nie liczy się zasięg grupy, ale zasięg portalu". Onet.pl liderem.

66 procent mediaplanerów przy planowaniu kampanii internetowej uważa zasięg portalu za zdecydowanie ważniejsze kryterium, niż zasięg grupy mediowej do której portal należy - wynika z badania* przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na 142 osobach profesjonalnie zajmujących się planowaniem mediów w

Poranne pasmo WP jak w telewizji

Plejada prowadzących: Żakowski, Lisicki, Kobosko, Kopacz i Wanat. Od poniedziałku do piątku w godz. 9-10.