Media - OOH

McDonald's odliczał czas do śniadania w kampanii DOOH

McDonald's odliczał czas do śniadania w kampanii DOOH

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji.

Czytaj więcej
IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

Czytaj więcej
Burger King debiutuje na nośnikach TV Student

Burger King debiutuje na nośnikach TV Student

Sieć restauracji przygotowała 15-sekundową planszę informacyjną.

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej
Synergic podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

Synergic podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

Umowa dotyczy reklam na rowerach miejskich.

Czytaj więcej
Rewolucji nie będzie

Rewolucji nie będzie

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Digital a estetyka miasta

Digital a estetyka miasta

Czy cyfrowe nośniki zaśmiecają krajobraz, czy dodają wartości?

Czytaj więcej
Naprawdę nie dzieje się nic

Naprawdę nie dzieje się nic

Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.

Czytaj więcej