Media - OOH

Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

Czytaj więcej
Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Firma outdoorowa mówi wręcz o "nowym standardzie" na rynku.

Czytaj więcej
MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa

MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa

Agencja planowała trwającą właśnie kampanię promującą kolejny sezon "House of Cards".

Czytaj więcej
Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów

Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów

Firma będzie oferować również emisję reklam na ekranach bankomatów.

Czytaj więcej
Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu Wielki Piknik Australijski

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu Wielki Piknik Australijski

Działania będą prowadzone w social mediach oraz OOH.

Czytaj więcej
McDonald's odliczał czas do śniadania w kampanii DOOH

McDonald's odliczał czas do śniadania w kampanii DOOH

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji.

Czytaj więcej
IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

Czytaj więcej
Burger King debiutuje na nośnikach TV Student

Burger King debiutuje na nośnikach TV Student

Sieć restauracji przygotowała 15-sekundową planszę informacyjną.

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej