Media - OOH

Antyradio zaprezentowało swój mural

Antyradio zaprezentowało swój mural

Stacja Eurozetu promuje się w centrum Warszawy.

Czytaj więcej
Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

Akcja prowadzona jest w 10 największych obiektach handlowych w Polsce.

Czytaj więcej
Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Firma powraca drugi rok z rzędu z kampanią wizerunkową dla Citi Handlowego oraz realizuje kampanię dla Mastercarda, swojego nowego klienta.

Czytaj więcej
Firma Business Consulting Sp. z o.o. obchodzi w 2018 roku 30 urodziny

Firma Business Consulting Sp. z o.o. obchodzi w 2018 roku 30 urodziny

Historia firmy zaczęła się w latach 1988-1989, a powstaniu Firmy towarzyszyły wielkie przemiany ustrojowe w Polsce. Business Consulting doradzał biznesowi w procesie transformacji rynkowej i był jednym z pionierów wdrażania nowoczesnych zasad marketingu w Polsce.

Czytaj więcej
Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

- Gdańska uchwała to bubel prawny, który nie szanuje przedsiębiorców, praw nabytych i który sprawi, że z miasta znikną reklamy legalne i systemowe, a cały bałagan reklamowy zostanie - komentuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Czytaj więcej
Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.

Czytaj więcej
Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Czytaj więcej
Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Czytaj więcej
64 nowe wiaty dla Sopotu

64 nowe wiaty dla Sopotu

W piątek, 25 sierpnia 2017 roku zastępca Prezydenta Miasta Sopot Marcin Skwierawski oraz prezes Clear Channel Poland Kalina Janicka odsłonili pierwszą z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Sopocie.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej