Media - OOH

OOH notuje kolejne wzrosty

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Digital a estetyka miasta

Digital a estetyka miasta

Czy cyfrowe nośniki zaśmiecają krajobraz, czy dodają wartości?

Czytaj więcej
Naprawdę nie dzieje się nic

Naprawdę nie dzieje się nic

Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
W stronę DOOH [wywiad]

W stronę DOOH [wywiad]

Clear Channel Outdoor jest sponsorem kategorii outdoor na festiwalu Cannes Lions od 2010 r. O współpracy z Cannes Lions i zmianach w branży OOH rozmawialiśmy z Williamem Eccleshare'em, prezesem i CEO Clear Channel International.

Czytaj więcej
OOH nie przestaje rosnąć

OOH nie przestaje rosnąć

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w II kwartale 2016 r. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ ze Starlinkiem.

Czytaj więcej
Moda na outdoor

Moda na outdoor

Jeżeli chodzi o prognozy dla branży OOH na najbliższy rok, jej przedstawiciele są w większości zgodni - najważniejsze będzie wprowadzenie badania Outdoor Track i ustawy krajobrazowej oraz dalszy rozwój oferty na ekranach cyfrowych.

Czytaj więcej
Outdoor na zakupach

Outdoor na zakupach

W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.

Czytaj więcej
Mobilna akcja PLUSA w dużych miastach

Mobilna akcja PLUSA w dużych miastach

MobiJety to billboardy w ruchu. Klasyczne i oświetlone nośniki reklamowe formatu 6x3 m (18 m. kw.), których zadaniem jest dojechanie z komunikatem dokładnie tam i właśnie wtedy, kiedy jest taka potrzeba.

Czytaj więcej