Media - OOH

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Czytaj więcej
64 nowe wiaty dla Sopotu

64 nowe wiaty dla Sopotu

W piątek, 25 sierpnia 2017 roku zastępca Prezydenta Miasta Sopot Marcin Skwierawski oraz prezes Clear Channel Poland Kalina Janicka odsłonili pierwszą z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Sopocie.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
Nowe nośniki reklam na Lotnisku Chopina

Nowe nośniki reklam na Lotnisku Chopina

Nośniki cyfrowe pozwalają emitować zarówno animacje, jak i spoty filmowe w rozdzielczości HD.

Czytaj więcej
John Pitcher pracuje dla Urzędu Miasta Poznań

John Pitcher pracuje dla Urzędu Miasta Poznań

Kampania ma na celu przekonać mieszkańców i przyjezdnych o konieczności sprzątania po sobie brzegów Warty.

Czytaj więcej
Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

Czytaj więcej
Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Firma outdoorowa mówi wręcz o "nowym standardzie" na rynku.

Czytaj więcej
MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa

MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa

Agencja planowała trwającą właśnie kampanię promującą kolejny sezon "House of Cards".

Czytaj więcej
Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów

Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów

Firma będzie oferować również emisję reklam na ekranach bankomatów.

Czytaj więcej
Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu Wielki Piknik Australijski

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu Wielki Piknik Australijski

Działania będą prowadzone w social mediach oraz OOH.

Czytaj więcej