Media - OOH

Fake Out of Home (FOOH): rewolucja w marketingu OOH

Ta forma komunikacji marketingowej zyskała na popularności dzięki swoim unikatowym cechom, które znacząco odróżniają ją od tradycyjnych metod reklamy zewnętrznej.

Marta Osińska: Outdoor przestaje być postrzegany jako medium niemierzalne

Wdrożone w ubiegłym roku rozwiązanie Precision OOH okazało się game changerem. Dzięki niemu wzbogaciliśmy raportowanie kampanii o strukturę widowni, do której dotarła reklama na wybranym nośniku - pisze Marta Osińska, senior media strategy & innovations manager w domu mediowym Zenith.

Transformacja bez ekościemy

Zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej mogą oferować mniej lub bardziej zrównoważoną środowiskowo usługę. Branża coraz bardziej zaczyna myśleć o rozwiązaniach systemowych zamiast pojedynczych akcji oraz o mierzeniu efektów działań.

Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH

W wyniku podpisanej umowy obu firm rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.

Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki

Billboardy straciły na znaczeniu? Nie. Rynek rośnie z każdym rokiem i nawet marki z wieloletnią tradycją, które do tej pory nie reklamowały się w ten sposób, stawiają swoje pierwsze wielkoformatowe banery - pisze Marcel Płoszczyński.

DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej

Paulina Kapica, senior trading specialist w Publicis Groupe Polska, pisze specjalnie dla "MMP" o kondycji branży OOH (ze szczególnym uwzględnieniem nośników cyfrowych) w pierwszym półroczu 2023 r.

Platige Image prezentuje showreel 3D

Realizacje zostały przygotowane wspólnie ze Screen Network.

IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH

Spadki sprzedaży klasycznego OOH, city transport i DOOH znacząco wzrasta.

Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową

Na nośnikach sieci Ströer Media w największych aglomeracjach promowana jest specjalna, całodniowa audycja "Polski Top Radia 357", która zostanie wyemitowana na żywo 3 maja br.

Jak się nie zgubić w outdoorze?

Emilia Czerwiec i Łukasz Tabaszewski przygotowali praktyczny poradnik kreatywno-mediowy dla twórców kampanii OOH.