Media - OOH

Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

- Gdańska uchwała to bubel prawny, który nie szanuje przedsiębiorców, praw nabytych i który sprawi, że z miasta znikną reklamy legalne i systemowe, a cały bałagan reklamowy zostanie - komentuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Czytaj więcej
Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.

Czytaj więcej
Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Czytaj więcej
Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Czytaj więcej
64 nowe wiaty dla Sopotu

64 nowe wiaty dla Sopotu

W piątek, 25 sierpnia 2017 roku zastępca Prezydenta Miasta Sopot Marcin Skwierawski oraz prezes Clear Channel Poland Kalina Janicka odsłonili pierwszą z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Sopocie.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
Nowe nośniki reklam na Lotnisku Chopina

Nowe nośniki reklam na Lotnisku Chopina

Nośniki cyfrowe pozwalają emitować zarówno animacje, jak i spoty filmowe w rozdzielczości HD.

Czytaj więcej
John Pitcher pracuje dla Urzędu Miasta Poznań

John Pitcher pracuje dla Urzędu Miasta Poznań

Kampania ma na celu przekonać mieszkańców i przyjezdnych o konieczności sprzątania po sobie brzegów Warty.

Czytaj więcej
Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

Czytaj więcej
Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Firma outdoorowa mówi wręcz o "nowym standardzie" na rynku.

Czytaj więcej