Media - OOH

Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa

Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa

W dniach meczów warszawskiej drużyny na cyfrowych nośnikach MyLED należących do Jet Line pojawi się relacja na żywo z odśpiewanego przez kibiców i piłkarzy "Snu o Warszawie".

Czytaj więcej
Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Kontent wyświetlany na ekranach LCD będzie się składał z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych.

Czytaj więcej
Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.

Czytaj więcej
RTV Euro AGD uruchamia sieć reklamową Rija

RTV Euro AGD uruchamia sieć reklamową Rija

Pokieruje nią Agnieszka Lach, menedżer ds. rozwoju kanałów reklamowych.

Czytaj więcej
Antyradio zaprezentowało swój mural

Antyradio zaprezentowało swój mural

Stacja Eurozetu promuje się w centrum Warszawy.

Czytaj więcej
Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

Akcja prowadzona jest w 10 największych obiektach handlowych w Polsce.

Czytaj więcej
Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Firma powraca drugi rok z rzędu z kampanią wizerunkową dla Citi Handlowego oraz realizuje kampanię dla Mastercarda, swojego nowego klienta.

Czytaj więcej
Firma Business Consulting Sp. z o.o. obchodzi w 2018 roku 30 urodziny

Firma Business Consulting Sp. z o.o. obchodzi w 2018 roku 30 urodziny

Historia firmy zaczęła się w latach 1988-1989, a powstaniu Firmy towarzyszyły wielkie przemiany ustrojowe w Polsce. Business Consulting doradzał biznesowi w procesie transformacji rynkowej i był jednym z pionierów wdrażania nowoczesnych zasad marketingu w Polsce.

Czytaj więcej
Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

- Gdańska uchwała to bubel prawny, który nie szanuje przedsiębiorców, praw nabytych i który sprawi, że z miasta znikną reklamy legalne i systemowe, a cały bałagan reklamowy zostanie - komentuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Czytaj więcej
Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.

Czytaj więcej