Media - OOH

Ströer z nową ofertą stworzoną na podstawie danych Outdoor Track

Ströer z nową ofertą stworzoną na podstawie danych Outdoor Track

Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce.

Czytaj więcej
Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Rusza druga odsłona kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham", za którą odpowiada agencja Sixtyone Yards.

Czytaj więcej
Travel Channel, TTV i TVN Turbo promują nowe programy

Travel Channel, TTV i TVN Turbo promują nowe programy

Kampanie stacji z Grupy TVN Discovery Polska realizowane będą na nośnikach OOH.

Czytaj więcej
#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy

#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy

W kampanii zintegrowano reklamę outdoorową z reklamą mobilną.

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS

Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS

Będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną związaną z realizacją kampanii reklamowych, nadzór nad pracą oddziałów regionalnych spółki oraz współpracę z jej kontrahentami sieciowymi.

Czytaj więcej
Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa

Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa

W dniach meczów warszawskiej drużyny na cyfrowych nośnikach MyLED należących do Jet Line pojawi się relacja na żywo z odśpiewanego przez kibiców i piłkarzy "Snu o Warszawie".

Czytaj więcej
Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Kontent wyświetlany na ekranach LCD będzie się składał z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych.

Czytaj więcej
Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.

Czytaj więcej
RTV Euro AGD uruchamia sieć reklamową Rija

RTV Euro AGD uruchamia sieć reklamową Rija

Pokieruje nią Agnieszka Lach, menedżer ds. rozwoju kanałów reklamowych.

Czytaj więcej