Media - OOH

Headz Marketing Partner na Euro 2012

Headz Marketing Partner na Euro 2012

Specjalista w zakresie kampanii outdoorowych wprowadza do swojej oferty "szytą na miarę" sieć nośników dedykowaną Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku.

Czytaj więcej
Warszawski ZTM kontra wandalizm

Warszawski ZTM kontra wandalizm

Nowa kampania społeczna ma na celu ograniczenie liczby aktów wandalizmu na mieniu ZTM.

Czytaj więcej
Malowany atleta wygrał konkurs AMS

Malowany atleta wygrał konkurs AMS

W 11. edycji Galerii Plakatu zorganizowanego przez AMS SA pod hasłem "Dzisiaj Polska!" zwyciężyła Magdalena Wosik.

Czytaj więcej
TK odrzucił wyborcze ograniczenia reklamowe

TK odrzucił wyborcze ograniczenia reklamowe

Trybunał Konstytucyjny uznał, że przepisy Kodeksu Wyborczego, które miały ograniczyć reklamę w telewizji, radiu i na nośnikach OOH, są niezgodne z ustawą zasadniczą.

Czytaj więcej
Odbicie w outdoorze

Odbicie w outdoorze

Spadek przychodów z reklamy zewnętrznej wyhamował. Branża liczy na wzrosty, zwłaszcza dzięki nadchodzącej kampanii wyborczej.

Czytaj więcej
Rynek OOH wymaga współpracy [WYWIAD]

Rynek OOH wymaga współpracy [WYWIAD]

Annie Rickard, prezes Posterscope Worldwide, apeluje do polskiej branży OOH o współpracę w zakresie jednego standardu badawczego. Wskazuje też, że Polska ma sporo do nadrobienia, jeśli chodzi o media digital.

Czytaj więcej
Samsung Digital Signage - nowa jakość w komunikacji OOH

Samsung Digital Signage - nowa jakość w komunikacji OOH

Systemy Digital Signage przyciągają uwagę znacznie lepiej niż tradycyjne formy komunikacji marketingowej. Aby jednak były skuteczne, potrzebne są nie tylko najwyższej jakości wyświetlacze, ale także efektywne rozwiązania do zarządzania urządzeniami i treścią.

Czytaj więcej
Mobilna akcja PLUSA w dużych miastach

Mobilna akcja PLUSA w dużych miastach

MobiJety to billboardy w ruchu. Klasyczne i oświetlone nośniki reklamowe formatu 6x3 m (18 m. kw.), których zadaniem jest dojechanie z komunikatem dokładnie tam i właśnie wtedy, kiedy jest taka potrzeba.

Czytaj więcej
Moda na outdoor

Moda na outdoor

Jeżeli chodzi o prognozy dla branży OOH na najbliższy rok, jej przedstawiciele są w większości zgodni - najważniejsze będzie wprowadzenie badania Outdoor Track i ustawy krajobrazowej oraz dalszy rozwój oferty na ekranach cyfrowych.

Czytaj więcej
Outdoor na zakupach

Outdoor na zakupach

W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.

Czytaj więcej