Media - OOH

Wpływ reklamy outdoorowej na sprzedaż produktu - wnioski z modeli ekonometrycznych OMD

Wpływ reklamy outdoorowej na sprzedaż produktu - wnioski z modeli ekonometrycznych OMD

Ile sprzedał outdoor? Jedno z częstszych pytań, jakie stawiają sobie (ewentualnie swojemu domowi mediowemu) marketerzy, to pytanie o skuteczność zrealizowanej kampanii reklamowej.

Czytaj więcej
OOH nie przestaje rosnąć

OOH nie przestaje rosnąć

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w II kwartale 2016 r. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ ze Starlinkiem.

Czytaj więcej
W stronę DOOH [wywiad]

W stronę DOOH [wywiad]

Clear Channel Outdoor jest sponsorem kategorii outdoor na festiwalu Cannes Lions od 2010 r. O współpracy z Cannes Lions i zmianach w branży OOH rozmawialiśmy z Williamem Eccleshare'em, prezesem i CEO Clear Channel International.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
Naprawdę nie dzieje się nic

Naprawdę nie dzieje się nic

Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.

Czytaj więcej
Digital a estetyka miasta

Digital a estetyka miasta

Czy cyfrowe nośniki zaśmiecają krajobraz, czy dodają wartości?

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Rewolucji nie będzie

Rewolucji nie będzie

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Czytaj więcej
Synergic podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

Synergic podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

Umowa dotyczy reklam na rowerach miejskich.

Czytaj więcej