Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda
Firma powraca drugi rok z rzędu z kampanią wizerunkową dla Citi Handlowego oraz realizuje kampanię dla Mastercarda, swojego nowego klienta.
Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro
Akcja prowadzona jest w 10 największych obiektach handlowych w Polsce.
Antyradio zaprezentowało swój mural
Stacja Eurozetu promuje się w centrum Warszawy.
RTV Euro AGD uruchamia sieć reklamową Rija
Pokieruje nią Agnieszka Lach, menedżer ds. rozwoju kanałów reklamowych.
Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"
Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.
Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media
Kontent wyświetlany na ekranach LCD będzie się składał z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych.
Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa
W dniach meczów warszawskiej drużyny na cyfrowych nośnikach MyLED należących do Jet Line pojawi się relacja na żywo z odśpiewanego przez kibiców i piłkarzy "Snu o Warszawie".
Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS
Będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną związaną z realizacją kampanii reklamowych, nadzór nad pracą oddziałów regionalnych spółki oraz współpracę z jej kontrahentami sieciowymi.
OOH bez kleju i papieru
Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.
#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy
W kampanii zintegrowano reklamę outdoorową z reklamą mobilną.