Media - PRASA

"Kuchnia" z dwiema okładkami i dodatkiem

"Kuchnia" z dwiema okładkami i dodatkiem

W lipcowym numerze redakcja ogłasza także roczny konkurs z nagrodami marki Smeg.

Czytaj więcej
"Magia Życia na Urlopie" - nowy magazyn Burdy

"Magia Życia na Urlopie" - nowy magazyn Burdy

Nowy tytuł wydawnictwo wesprze w mediach własnych.

Czytaj więcej
"Przegląd Sportowy" ze "Skarbem Kibica" w 230-tys. nakładzie

"Przegląd Sportowy" ze "Skarbem Kibica" w 230-tys. nakładzie

Dziennik z 236-stronicowym dodatkiem za 8,90 zł.

Czytaj więcej
Tommy Hilfiger współnaczelnym polskiego "InStyle"

Tommy Hilfiger współnaczelnym polskiego "InStyle"

Projektant napisał wstęp, udzielił wywiadu i współtworzył treści lipcowo-sierpniowego wydania magazynu.

Czytaj więcej
"Świat Kobiety" po relaunchu

"Świat Kobiety" po relaunchu

Spot wspierający wydanie opracował Digit-Art, a media zakupił Wavemaker.

Czytaj więcej
Wydawnictwo Harde nową marką Grupy Super Express

Wydawnictwo Harde nową marką Grupy Super Express

Jeszcze w tym roku pod marką Harde ukaże się kilkanaście tytułów książkowych.

Czytaj więcej
Nowa Era debiutuje z pismem "Moje Maluchy"

Nowa Era debiutuje z pismem "Moje Maluchy"

To magazyn edukacyjny dla dzieci w wieku przedszkolnym.

Czytaj więcej
Przeciw hegemonii ekranów

Przeciw hegemonii ekranów

Powrót tytułów prasowych takich jak "Przekrój" i wejście na rynek nowych - jak "Pismo" - to reakcja na tabloidyzację prasy. Doświadczeni dziennikarze chcą być może wychować sobie czytelników bardziej uważnych, wnikających w sens podejmowanego tematu - przekonuje Marcin Bełza.

Czytaj więcej
Bauer rezygnuje z "Well"

Bauer rezygnuje z "Well"

Wydawnictwo tłumaczy zawieszenie wydawania tytułu rezygnacją Doroty Wellmann.

Czytaj więcej
"Sól i Pieprz" w nowej odsłonie

"Sól i Pieprz" w nowej odsłonie

Burda przeprowadziła relaunch pisma obecnego na rynku od 22 lat.

Czytaj więcej