Media - PRASA

"Claudia" z odświeżonym layoutem trafia na rynek

"Claudia" z odświeżonym layoutem trafia na rynek

Rusza kampania reklamowa pisma.

Czytaj więcej
Media Service Zawada z nowym magazynem Lego

Media Service Zawada z nowym magazynem Lego

Debiut "The Lego Batman Movie" wiąże się z wejściem do kin kolejnej animacji firmowanej przez Lego.

Czytaj więcej
Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City"

Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City"

Tytuł adresowany jest do dzieci i będzie kwartalnikiem.

Czytaj więcej
Autoryzacja - kość niezgody

Autoryzacja - kość niezgody

Zmiany dotyczące zasad autoryzacji wywiadów mogą mocno namieszać w branży PR.

Czytaj więcej
"Przekrój" wraca jako kwartalnik

"Przekrój" wraca jako kwartalnik

Magazyn o kulturze i sztuce wraca na prasowy rynek.

Czytaj więcej
Agora zwolni więcej pracowników

Agora zwolni więcej pracowników

Do końca br. zamiast 135 osób, jak ogłoszono w październiku, może być to nawet 190.

Czytaj więcej
Kolporter wprowadzi nowe produkty i formaty

Kolporter wprowadzi nowe produkty i formaty

Firma przygotowała strategię rozwoju sieci na kolejny rok.

Czytaj więcej
Koniec "Bloomberg BusinessWeek Polska", "Uważam Rze" i "Sukcesu" w druku

Koniec "Bloomberg BusinessWeek Polska", "Uważam Rze" i "Sukcesu" w druku

W pierwszym kwartale roku 2017 już tylko wersja cyfrowa pism.

Czytaj więcej
Po pierwsze, digital [wywiad]

Po pierwsze, digital [wywiad]

- Wydawcy, proponując płatny kontent czytelnikom w internecie, stawiają się w nowej roli - muszą nawiązać i utrzymać bezpośredni kontakt z odbiorcami - mówi Mark Dekan, CEO Grupy Ringier Axel Springer w Polsce.

Czytaj więcej
"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych

"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych

Dla 27 proc. respondentów to "MMP" jest najważniejszym tytułem branżowym - wynika z badania przeprowadzonego przez autorów bloga ScreenLovers.

Czytaj więcej