Media - PRASA

„Przyjaciółka" z kampanią i konkursem

„Przyjaciółka" z kampanią i konkursem

Wydawca promuje dwutygodnik telewizyjną kampanią reklamową i konkursem dla czytelniczek.

Czytaj więcej
Bauer wydaje miesięcznik popularnonaukowy

Bauer wydaje miesięcznik popularnonaukowy

„Świat Wiedzy" to nowy tytuł w portfolio Wydawnictwa Bauer.

Czytaj więcej
Nowa niedzielna bulwarówka dla Brytyjczyków?

Nowa niedzielna bulwarówka dla Brytyjczyków?

O uruchomieniu tabloidu poważnie myśli Daily Mail & General Trust.

Czytaj więcej
Odchodzi wydawca "The Wall Street Journal"

Odchodzi wydawca "The Wall Street Journal"

Kolejny z zaufanych menedżerów Murdocha rezygnuje w związku z aferą podsłuchową.

Czytaj więcej
Egmont wydaje magazyn dla nastolatek

Egmont wydaje magazyn dla nastolatek

Egmont Publishing Group wprowadza na Wyspach miesięcznik "We Love Pop" przeznaczony dla nastolatek.

Czytaj więcej
PMPG nie widzi przyszłości w prasie młodzieżowej

PMPG nie widzi przyszłości w prasie młodzieżowej

Zamknięcie magazynu „?dlaczego" może odciążyć wydawnictwo przed debiutem tytułu „Bloomberg Businessweek".

Czytaj więcej
„NYT" ma ponad 220 tys. internetowych prenumeratorów

„NYT" ma ponad 220 tys. internetowych prenumeratorów

Dziennik notuje niezłe wyniki sprzedaży treści w internecie.

Czytaj więcej
Murator stworzył sklep dla Edipresse'u

Murator stworzył sklep dla Edipresse'u

WaszeOkazje.pl to sklep dla czytelniczek tytułów poradnikowych.

Czytaj więcej
"Twist" gadżetami chce poprawić sprzedaż

"Twist" gadżetami chce poprawić sprzedaż

Bauer odświeża "Twista" i chce śladem "Bravo" i "Bravo Sport" dodawać kolekcjonerskie gadżety.

Czytaj więcej
Odjazowy - rynek o "Bloomberg Businessweek Polska"

Odjazowy - rynek o "Bloomberg Businessweek Polska"

W czwartek na Forum Ekonomicznym w Krynicy zostanie zaprezentowany nowy magazyn "Bloomberg Businessweek Polska". Zdaniem domów mediowych reklamą w nowym tytule zainteresowani będą klienci segmentu BtoB znudzeni nieco konserwatywnym "Forbesem".

Czytaj więcej