Media - PRASA

Maratończyk Tomasz Lis

Maratończyk Tomasz Lis

Jeszcze nie ostygła gorąca atmosfera wokół odejścia Tomasz Lisa z "Wprost", a już jest o nim głośno jako o redaktorze naczelnym "Newsweek Polska". Najsłynniejszy wśród dziennikarzy biegacz pomknął do innego pracodawcy.

Czytaj więcej
Monopol na poradnictwo

Monopol na poradnictwo

W odstępstwie kilku dni Wydawnictwo Bauer zakończyło procesy zakupu dwóch pism poradnikowych. Choć kupiło najsłabsze tytuły w swoich segmentach, to jednak ma ich łącznie sześć.

Czytaj więcej
Marquard inwestuje w online

Marquard inwestuje w online

Wydawało się, że wydawnictwo nie zaskoczy już rynku swoimi aktywnościami. Tymczasem po sprzedaży "Olivii" przejmuje kilka serwisów internetowych. Choć jest w tej dziedzinie nieco spóźnione w stosunku do innych największych wydawców, to jednak daje sygnał, że będzie walczyć także na tym polu.

Czytaj więcej
Presspublica stawia na online

Presspublica stawia na online

Maciej Kutak, wiceprezes Presspubliki, wierzy, że dzienniki mają dwa, trzy lata na zmianę modelu biznesowego.

Czytaj więcej
Biedronka pisze o piłce

Biedronka pisze o piłce

W sieci dyskontów pojawił się specjalny magazyn piłkarski.

Czytaj więcej
Test skuteczności Bauera

Test skuteczności Bauera

Wkrótce do sprzedaży wejdzie "Naj", który po raz pierwszy pojawi się jako dwutygodnik. Prawdopodobnie będzie to także pierwsze zmienione wydanie tego pisma. Wciąż nie wiadomo, jakie plany Bauer ma w stosunku do "Olivii".

Czytaj więcej
Wydawcy sami sobie winni [wywiad]

Wydawcy sami sobie winni [wywiad]

Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska, wskazuje błędy wydawców oraz przekonuje, że debiut z luksusowym magazynem w trudnych czasach ma sens.

Czytaj więcej
Tylko na tablet

Tylko na tablet

Czy nowy magazyn "iAM" to znak bliskiego końca druku? Zapewne nie, ale projekt debiutującej w branży firmy może dać wiele do myślenia tradycyjnym wydawcom.

Czytaj więcej
Płatny kontent gra piano

Płatny kontent gra piano

Oferujemy nie tylko platformę technologiczną, ale także wartość dodaną - analizujemy, które treści mają potencjał jako płatne - mówi Peter Richards, dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialny za kontakty ze środkową i północną Europą Piano Media.

Czytaj więcej
Do Rzeczy w sieci inaczej pisane

Do Rzeczy w sieci inaczej pisane

Nowe prawicowe tygodniki walczą o schedę po "Uważam Rze". Nie odciągną jednak reklamodawców od dotychczasowych liderów segmentu.

Czytaj więcej