Media - RADIO

Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu AdFM Awards

Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu AdFM Awards

Jury nagrodziło trailer filmu "Do ostatniego drzewa". Nagrodą w konkursie jest kampania o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF.

Czytaj więcej
Joanna Kaczmarek dziennikarką Radia Zet

Joanna Kaczmarek dziennikarką Radia Zet

Wiadomości Radia Zet mają nowy głos.

Czytaj więcej
Czteryczwarte Brand Design dla Melo Radia

Czteryczwarte Brand Design dla Melo Radia

Studio zaprojektowało logo i system identyfikacji wizualnej dla nowej stacji należącej do Grupy Eurozet.

Czytaj więcej
Kolejne wyróżnienia w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017

Kolejne wyróżnienia w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017

Wyróżnione zostały spoty piwa Specjal, Forda i Black Red White.

Czytaj więcej
Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]

Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.

Czytaj więcej
Startuje nowa kampania Radia Zet

Startuje nowa kampania Radia Zet

W nowej komunikacji nadawca stawia na emocje.

Czytaj więcej
Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017

Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017

Znamy pierwsze wyróżnienia organizatora w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS .

Czytaj więcej
Radio Zet z nowym logo

Radio Zet z nowym logo

Projekt przygotowało studio UVMW.

Czytaj więcej
Paweł Truszczyński zastępcą dyrektora informacji Radia Zet

Paweł Truszczyński zastępcą dyrektora informacji Radia Zet

To awans dotychczasowego szefa redaktorów wydań.

Czytaj więcej
Chillizet ogłasza jesienną ramówkę

Chillizet ogłasza jesienną ramówkę

Są w niej: jazz, informacje, lifestyle i spotkania ze słuchaczami.

Czytaj więcej