Media - RADIO

Radio stabilne w pierwszym półroczu

Radio stabilne w pierwszym półroczu

Najwyższe zasięgi radio notuje wśród osób z wyższym wykształceniem.

Czytaj więcej
Eter na plus

Eter na plus

O ponad jedną trzecią wzrosły w tym roku przychody reklamowe radia. Było to drugie po internecie najdynamiczniej rosnące medium.

Czytaj więcej
Joker namieszał w eterze

Joker namieszał w eterze

Do nowego pakietu reklamowego Polskiego Radia zastrzeżenia zgłosiła Grupa RMF. Druga strona odpiera zarzuty, a media plannerzy w nowym pakiecie szukają nowych możliwości.

Czytaj więcej
Szum wokół radia cyfrowego

Szum wokół radia cyfrowego

Cyfryzacja radia nadal dzieli branżę. Polskie Radio zwiększa zasięg techniczny w systemie DAB+, ale nadawcy komercyjni wolą inwestować wyłącznie w internet. W przyszłości na rynku mogą nieco zamieszać także dostawcy usług streamingu muzyki.

Czytaj więcej
Woyciechowski - twórca nowoczesnego radia

Woyciechowski - twórca nowoczesnego radia

Flagowa stacja Grupy Eurozet świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji własnym sumptem wydała książkę "Moje Radio Zet", będące zapisem rozmowy Joanny Jurczenko-Topolskiej z wybitną postacią polskich mediów i założycielem Radia Zet - Andrzejem Woyciechowskim.

Czytaj więcej
ZETknięcie z radiowym przebojem

ZETknięcie z radiowym przebojem

W interesie każdej komercyjnej stacji radiowej leży granie przebojów, które przyciągną możliwie szeroką rzeszę odbiorców. Pomysły polityków "promujące" polską muzykę na siłę mogą się odbić czkawką zarówno słuchaczom, jak i radiowcom. Finalnie stracą wszyscy.

Czytaj więcej
Radio ZET to więcej niż biznes

Radio ZET to więcej niż biznes

Szeroki zasięg radia można przekuć w działalność społeczną i pomagać tym, którym ta pomoc często ratuje życie. Fundacja Radia ZET jest jedyną fundacją w Polsce powołaną przez stację radiową. Działa z sukcesem od 1999 roku.

Czytaj więcej
ZETknięcia z akcjami specjalnymi

ZETknięcia z akcjami specjalnymi

Radio daje dużo większe możliwości marketingowe niż tylko obecność w blokach reklamowych.

Czytaj więcej
Polski fenomen radia [wywiad]

Polski fenomen radia [wywiad]

- Radio umocniło się w Polsce na pozycji numer trzy na rynku reklamowym i nie zagrażają nam ani magazyny, ani OOH. Branża radiowa sobie na tę pozycję zasłużyła - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Czytaj więcej
Więcej niż spot

Więcej niż spot

Tym, co wyróżnia radio spośród innych mediów, jest możliwość szybkiego zainicjowania akcji antenowej i obserwacji natychmiastowej reakcji słuchaczy-konsumentów.

Czytaj więcej