Media - TV

Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia

Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia

Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego.

Czytaj więcej
Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe

Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe

Programy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.

Czytaj więcej
TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018

TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018

Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.

Czytaj więcej
BBC Worldwide powołuje w Polsce lokalny zespół programowy

BBC Worldwide powołuje w Polsce lokalny zespół programowy

Równocześnie nadawca powiększa dział badań.

Czytaj więcej
TVP Kultura z nową oprawą graficzną

TVP Kultura z nową oprawą graficzną

Nową oprawę nawiązującą do przedwojnia stworzyła artystka Julia Mirny.

Czytaj więcej
W lutym ruszy telewizja Jazz

W lutym ruszy telewizja Jazz

Testy przewidziano na styczeń br.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej
Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Polityka sprzedaży Biura Reklamy TVP na 2018 r. zakłada wzrost cen od 2 do 8 proc. Inflacja jest jednocyfrowa i różna w zależności od wielkości budżetu.

Czytaj więcej
Michał Piróg i Julia Marcell w SNL Polska

Michał Piróg i Julia Marcell w SNL Polska

W drugim odcinku "Saturday Night Live Polska" prowadzącym będzie tancerz i choreograf Michał Piróg, a gwiazdą muzyczną - Julia Marcell.

Czytaj więcej
TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.

Czytaj więcej