Media - TV

Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018

Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018

Nadawca przygotowuje specjalne rozwiązania technologiczne i formaty programowe. Zacieśnia też współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.

Czytaj więcej
Agencja 2012 i Havas Media promują "Belfra"

Agencja 2012 i Havas Media promują "Belfra"

Kampania promująca drugi sezon serialu "Belfer" obejmuje telewizję, kino, prasę, OOH oraz media online.

Czytaj więcej
National Geographic Photo Ark

National Geographic Photo Ark

Największa wystawa zagrożonych gatunków w październiku zawita do Polski.

Czytaj więcej
MTV Music stawia na polskie produkcje

MTV Music stawia na polskie produkcje

Kanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.

Czytaj więcej
UKE zmierza do uznania EmiTela za podmiot dominujący

UKE zmierza do uznania EmiTela za podmiot dominujący

Jeśli tak się stanie, to prezes UKE będzie mógł decydować o cenach dla nadawców.

Czytaj więcej
HBO wspiera drugi sezon "Watahy"

HBO wspiera drugi sezon "Watahy"

W ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.

Czytaj więcej
"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie

"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie

Ośmioodcinkowy serial komediowy ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.

Czytaj więcej
Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, płetwonurka, speleologa i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.

Czytaj więcej
Ruszyła kampania promocyjna serialu "Ultraviolet"

Ruszyła kampania promocyjna serialu "Ultraviolet"

Nowy serial kryminalny AXN promowany jest wielokanałowo.

Czytaj więcej
Fox Networks uruchomi w Polsce serwis VoD

Fox Networks uruchomi w Polsce serwis VoD

Nadawca kanałów Fox i National Geographic stawia w ofercie na autorski kontent swoich stacji.

Czytaj więcej