Media - TV

Pod rządami Discovery TVN mocniej inwestuje w ramówkę

Pod rządami Discovery TVN mocniej inwestuje w ramówkę

Eksperyment: dwa nowe seriale zamiast jednego, ale krótsze.

Czytaj więcej
MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów

MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów

Według analizy domu mediowego widownia większości seriali telewizyjnych maleje od trzech lat.

Czytaj więcej
Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW

Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW

Prawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
NC+ nabyła prawa do dystrybucji kanałów Polsatu

NC+ nabyła prawa do dystrybucji kanałów Polsatu

Oznacza to m.in., że wszystkie mecze najbliższego sezonu piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA oraz mecze Ligi Europy UEFA będą dostępne dla abonentów platformy NC+.

Czytaj więcej
Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji

Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji

Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej telewizja dość skutecznie odpiera konkurencję ze strony internetowego wideo. Spadek czasu poświęcanego na oglądanie linearnej TV przez młodych widzów wyraża się tu niskimi jednocyfrowymi wartościami.

Czytaj więcej
Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"

Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"

Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.

Czytaj więcej
TVN inwestuje w jesienną ramówkę

TVN inwestuje w jesienną ramówkę

Stacja kręci dwa oryginalne serialne: 6-odcinkową "Pułapkę" i 8-odcinkowy "Pod powierzchnią".

Czytaj więcej
IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen

IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen

List w tej sprawie otrzymały m.in. władze TVP, Nielsena, członkowie KRRiT oraz Rady Mediów Narodowych.

Czytaj więcej
TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Czytaj więcej
Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.

Czytaj więcej