Media - TV

Nowa ramówka TVP: nowości na antenie TVP2 i kontynuacje w TVP1

Nowa ramówka TVP: nowości na antenie TVP2 i kontynuacje w TVP1

Nadawca stawia na nowe formaty rozrywkowe, nowe wersje hitów sprzed lat i sprawdzone seriale.

Czytaj więcej
Jesienią w TVN: 3 nowości i 12 kontynuacji formatów rozrywkowych

Jesienią w TVN: 3 nowości i 12 kontynuacji formatów rozrywkowych

Nowości to: serial "39 i pół tygodnia", format "Starsza pani musi fiknąć" i "My Way" - program z udziałem Edyty Górniak.

Czytaj więcej
Discovery Life w nowej formule

Discovery Life w nowej formule

Zmiany zostaną wprowadzone od 22 sierpnia. Ambasadorkami stacji zostały Ewa Drzyzga oraz Agata Młynarska.

Czytaj więcej
TVN już powraca do codziennego wydania "Dzień dobry TVN"

TVN już powraca do codziennego wydania "Dzień dobry TVN"

Do końca wakacji sztandarowy program śniadaniowy stacji będzie nadawany ze studia plenerowego.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat startuje jako OTT

Cyfrowy Polsat startuje jako OTT

Telewizja przez internet będzie dostępna w trzech pakietach, w cenie od 20 do 60 zł miesięcznie.

Czytaj więcej
Animal Planet z nową identyfikacją wizualną w Polsce [wideo]

Animal Planet z nową identyfikacją wizualną w Polsce [wideo]

Odświeżone logo pojawiło się 15 lipca.

Czytaj więcej
NC+ uruchamia dwa nowe kanały sportowe

NC+ uruchamia dwa nowe kanały sportowe

Oba są poświęcone piłce nożnej.

Czytaj więcej
National Geographic świętuje rocznicę lądowania człowieka na Księżycu

National Geographic świętuje rocznicę lądowania człowieka na Księżycu

Z okazji półwiecza epokowego wydarzenia kanał telewizyjny przygotował specjalne emisje i wydarzenia.

Czytaj więcej
Comedy Central w nowej oprawie graficznej

Comedy Central w nowej oprawie graficznej

Równocześnie startuje kampania promocyjna stacji na 25-lecie serialu "Przyjaciele".

Czytaj więcej
MediaFarm: smartfony są już w 96% polskich gospodarstw z dziećmi

MediaFarm: smartfony są już w 96% polskich gospodarstw z dziećmi

Ze smartfonów korzysta już 73% dzieci w wieku 3-12 lat. Spada popularność telewizji, dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i wideo w sieci - wynika z badania zrealizowanego przez Zymetrię na zlecenie MediaFarm.

Czytaj więcej