Rekordowe wyniki oglądalności FOX w Polsce
FOX to jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów serialowych kablowo-satelitarnych w Polsce.
Rośnie liczba odbiorców TV satelitarnej
Coraz więcej treści HD dostępnych na polskim rynku.
Po pierwsze: emocje [wywiad]
- Warto postawić na emocje w komunikacji - przekonują menedżerowie Discovery Networks: Jacek Szymczyk, ad sales director w Polsce, oraz Sławomir Jurek, branded content partnership director CEEMEA, prezentując nową ofertę Eurosport Experience.
MEC kreśli portret fanów seriali "nowej fali"
Agencja określiła ich jako "seryjnych", do których zaliczyła osoby deklarujące oglądanie przynajmniej czterech seriali z listy w badaniu.
Rusza druga edycja "Studia Wyobraźni Cartoon Network"
Cartoon Network po raz drugi zaprasza do wzięcia udziału w projekcie edukacyjnym "Studio Wyobraźni Cartoon Network".
Mindshare: ponad 60 proc. TV Light Viewersów to osoby do 34 lat
Osoby rzadko spędzające czas przed szklanym ekranem lub w ogóle nieoglądające telewizji stanowią niejednorodną grupę odbiorców.
SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016
Komercyjny nadawca ma szansę na rekordowe przychody z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji - to jeden z wniosków wypływających z analizy SMG Polska.
Polacy gorący jak Islandczycy
Mecze z udziałem polskiej reprezentacji przyciągały przynajmniej 78 proc. widzów oglądających w danym czasie telewizję. Na rynkach regionu futbol nie budzi porównywalnych emocji telewidzów. Fanów piłki wzięła pod lupę agencja MEC.
Internauci pokochali VoD
Z badania MEC VideoTrack II płynie wniosek, że już ponad trzy czwarte internautów ogląda filmy i seriale w serwisach VoD. Przybywa także "binge-watcherów", czyli osób oglądających po kilka odcinków programu z rzędu.
Rio bez rekordów
Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.