Media - TV

Orange ma umowy z Netfliksem i Eleven Sports

Orange ma umowy z Netfliksem i Eleven Sports

Operator wzbogaca ofertę telewizyjną o kontent w 4K.

Czytaj więcej
Znamy już muzyczne gwiazdy Saturday Night Live Polska

Znamy już muzyczne gwiazdy Saturday Night Live Polska

Na stałe w programie zagości Grzech Band, czyli World Orchestra Grzecha Piotrowskiego, a w premierowym odcinku pojawi się Daria Zawiałow.

Czytaj więcej
Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

W projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Czytaj więcej
Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+

Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+

Ważnymi elementami oferty programowej mają być krótkie formy dokumentalne, programy w 4K i nowe produkcje fabularne.

Czytaj więcej
Nicktoons - nowy kanał dziecięcy w ofercie Viacomu

Nicktoons - nowy kanał dziecięcy w ofercie Viacomu

VIMN Polska wzmacnia swoją ofertę programową o nową markę dziecięcą. Nickelodeon HD przekształci się w Nicktoons.

Czytaj więcej
Wielkie zakupy Posatu

Wielkie zakupy Posatu

Grupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.

Czytaj więcej
TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.

Czytaj więcej
Michał Piróg i Julia Marcell w SNL Polska

Michał Piróg i Julia Marcell w SNL Polska

W drugim odcinku "Saturday Night Live Polska" prowadzącym będzie tancerz i choreograf Michał Piróg, a gwiazdą muzyczną - Julia Marcell.

Czytaj więcej
Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Polityka sprzedaży Biura Reklamy TVP na 2018 r. zakłada wzrost cen od 2 do 8 proc. Inflacja jest jednocyfrowa i różna w zależności od wielkości budżetu.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej