Media - TV

MullenLowe MediaHub: z płatnej TV rezygnuje mniej niż 10 proc. odbiorców

MullenLowe MediaHub: z płatnej TV rezygnuje mniej niż 10 proc. odbiorców

Główne powody rezygnacji to: przekonanie, że "nie jest warta swojej ceny", oraz internet, zaspokajający w wystarczającej mierze potrzeby widzów.

Czytaj więcej
"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września

"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września

Występują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.

Czytaj więcej
Cartoon Network promuje jesienną ramówkę [wideo]

Cartoon Network promuje jesienną ramówkę [wideo]

Kampania wizerunkowa ma angażować widzów kanału.

Czytaj więcej
Powstaje film w technologii 4K o polskich góralach

Powstaje film w technologii 4K o polskich góralach

Produkcja Inbornmedia będzie sprzedawana na międzynarodowych targach telewizyjnych.

Czytaj więcej
Wystartowała nowa ramówka 4FunTV

Wystartowała nowa ramówka 4FunTV

Stacja wprowadza też nową oprawę.

Czytaj więcej
MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Czytaj więcej
Product placement Sony w "Belfrze" Canal+

Product placement Sony w "Belfrze" Canal+

Maciej Stuhr jako Paweł Zawadzki w serialu będzie używał Xperii.

Czytaj więcej
Raport Nadawcy w listopadowym numerze "Media & Marketing Polska"

Raport Nadawcy w listopadowym numerze "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonoruje Stację Roku, zaprezentujemy też portrety największych nadawców.

Czytaj więcej
Trzy lokalne nowości w jesiennej ramówce TLC

Trzy lokalne nowości w jesiennej ramówce TLC

Kanał zwiększa liczbę projektów powstających w Polsce.

Czytaj więcej
W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Czytaj więcej