Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej
W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.
W lutym ruszy telewizja Jazz
Testy przewidziano na styczeń br.
TVP Kultura z nową oprawą graficzną
Nową oprawę nawiązującą do przedwojnia stworzyła artystka Julia Mirny.
BBC Worldwide powołuje w Polsce lokalny zespół programowy
Równocześnie nadawca powiększa dział badań.
TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018
Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.
Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe
Programy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.
Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia
Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego.
Eurosport uruchamia trzy nowe kanały na Igrzyska Olimpijskie
Eurosport 3, 4 i 5 - bez reklam, w jakości HD, ale po angielsku.
Polsat mocno stawia na siatkówkę
Nadawca przedłuża i zacieśnia współpracę z Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej - FIVB.
Beata Ryczkowska dyrektorem programowym Kino TV i kanałów FilmBox
Przez ostatnie 2,5 roku pełniła funkcję dyrektora programowego kanału Stopklatka TV.