Media - TV

Hanna Baka zostaje dyrektorem Stopklatki TV

Będzie odpowiedzialna za strategię programową i marketingową kanału.

Wiosna w TVN: dwie nowości, kontynuacja hitów serialowych

Nowości pojawią się też na antenach tematycznych - głównie w TTV, TVN Turbo i Travel Channel.

Niestraszki PZU w "The Voice Kids"

Zintegrowaną kampanię prowadzą agencje z IPG Mediabrands.

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Viacom rusza z kanałem Nicktoons

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Paulina Tyczkowska w zespole NC+

Odpowiada za promocję kanałów filmowych NC+ i seriali Canal+.

TVP Sport inwestuje w e-sport

Nadawca został wyłącznym partnerem cyklu rozgrywek Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski

Havas S&E: Polacy śledzili głównie zwycięstwa polskich sportowców w Pjongczang

Siedem na dziesięć najchętniej oglądanych transmisji podczas trzech ostatnich zimowych igrzysk olimpijskich to konkursy skoków narciarskich.

Discovery Communications sfinalizowało przejęcie Scripps Networks Interactive

Nowa firma będzie działać pod nazwą Discovery. Już oficjalnie: Discovery zostaje właścicielem TVN.

Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV

Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.