Media - TV

9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

"Przystanek Bieszczady 3" promowany przy użyciu Facebook Camera

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

TVP miała w 2017 r. o 8,4 proc. mniej wpływów z reklam

Za to z abonamentu RTV nadawca uzyskał o 256 mln zł więcej.

Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

Będzie raportowała, jak do tej pory, do Justyny Ganczarek-Jach, dyrektora sprzedaży i marketingu.

WP Pilot udostępnia polskie kanały TV w całej Europie

Portal korzysta z przepisów o transgranicznym przenoszeniu treści online.

Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte

Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.

Pięć nowych autorskich produkcji w Polsat Play

Męski kanał Polsatu wyraźnie wzmacnia ofertę programową. W planach emisyjnych m.in. superprodukcja dokumentalna o Krzyżakach.

Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach

Średnio pucharowe transmisje gromadziły przed telewizorami 4,5 mln widzów.

Dorota Gawryluk dyrektorem Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat

Henryk Sobierajski, dotychczasowy szef pionu, będzie odpowiedzialny za utworzenie agencji informacyjnej w formie nowej spółki w ramach Grupy Polsat.