9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska
Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
"Przystanek Bieszczady 3" promowany przy użyciu Facebook Camera
Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.
MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP
Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.
TVP miała w 2017 r. o 8,4 proc. mniej wpływów z reklam
Za to z abonamentu RTV nadawca uzyskał o 256 mln zł więcej.
Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls
Będzie raportowała, jak do tej pory, do Justyny Ganczarek-Jach, dyrektora sprzedaży i marketingu.
WP Pilot udostępnia polskie kanały TV w całej Europie
Portal korzysta z przepisów o transgranicznym przenoszeniu treści online.
Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte
Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.
Pięć nowych autorskich produkcji w Polsat Play
Męski kanał Polsatu wyraźnie wzmacnia ofertę programową. W planach emisyjnych m.in. superprodukcja dokumentalna o Krzyżakach.
Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach
Średnio pucharowe transmisje gromadziły przed telewizorami 4,5 mln widzów.
Dorota Gawryluk dyrektorem Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat
Henryk Sobierajski, dotychczasowy szef pionu, będzie odpowiedzialny za utworzenie agencji informacyjnej w formie nowej spółki w ramach Grupy Polsat.