UPC ubyło klientów, lecz przychody wzrosły
Największy spadek operator zanotował w związku z usługą telewizji kablowej.
NC+ chwali się mundialem w 4K
Szeroko zaplanowana kampania autorstwa agencji Havas Warsaw i Havas Media.
Maciej Kulpa dołącza do zespołu MullenLowe MediaHub
Obejmuje stanowisko TV managera.
Polsat kupuje Eleven Sports
Za 50 proc. plus 1 udział zapłaci 163,5 mln zł.
Netia poszerza ofertę telewizyjno-internetową
Dwa nowe pakiety - "Dla Kibica" i "Dla Kinomaniaka".
TVN i NC+ z zestawem do odbioru telewizji i VoD
Cena: 199 zł za 3 miesiące; obowiązkowo z pakietem kanałów Canal+. Po okresie promocji wybór pięciu pakietów: od 10 do 80 zł na miesiąc.
77 proc. Polaków obejrzy mistrzostwa świata w TV
15 proc. planuje z okazji finałów piłkarskich MŚ 2018 zakup nowego telewizora lub już go kupiło - wynika m.in. z badania HX Study zrealizowanego na zlecenie Starcomu i Samsung Electronics Polska.
Kino Polska przejmuje Stopklatkę
Firma odkupuje 41 proc. akcji Stopklatka TV od Agory za 32 mln zł. Agora wycofuje się z rynku telewizyjnego.
Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media
Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, monitorowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych kanałów zewnętrznych.
Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów
Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.