Media - TV

UPC ubyło klientów, lecz przychody wzrosły

Największy spadek operator zanotował w związku z usługą telewizji kablowej.

NC+ chwali się mundialem w 4K

Szeroko zaplanowana kampania autorstwa agencji Havas Warsaw i Havas Media.

Maciej Kulpa dołącza do zespołu MullenLowe MediaHub

Obejmuje stanowisko TV managera.

Polsat kupuje Eleven Sports

Za 50 proc. plus 1 udział zapłaci 163,5 mln zł.

Netia poszerza ofertę telewizyjno-internetową

Dwa nowe pakiety - "Dla Kibica" i "Dla Kinomaniaka".

TVN i NC+ z zestawem do odbioru telewizji i VoD

Cena: 199 zł za 3 miesiące; obowiązkowo z pakietem kanałów Canal+. Po okresie promocji wybór pięciu pakietów: od 10 do 80 zł na miesiąc.

77 proc. Polaków obejrzy mistrzostwa świata w TV

15 proc. planuje z okazji finałów piłkarskich MŚ 2018 zakup nowego telewizora lub już go kupiło - wynika m.in. z badania HX Study zrealizowanego na zlecenie Starcomu i Samsung Electronics Polska.

Kino Polska przejmuje Stopklatkę

Firma odkupuje 41 proc. akcji Stopklatka TV od Agory za 32 mln zł. Agora wycofuje się z rynku telewizyjnego.

Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, monitorowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych kanałów zewnętrznych.

Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.